3554
Sök

Köpa bil som tidigare gott i USA, historik från den tiden?

32 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
Tjena!

Går i tankarna att köpa ny bil igen och funderar på att köpa en som är tidigare importerad från Amerika. Jag har hört att det ska gå att se historik från bilens tid i ursprungslandet, om den har varit krockad, brand etc. Varigt inne på den ameriksanska sidan carfax.com men den verkar endast vara till för dem som bor i landet? Någon som vet hur jag som är boende i sverige kan få tag på dessa data?

All hjälp som jag kan få uppskattas enormt!

Mvh Kristian

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 363 Inlägg
25 maj 2011
Krippeee skrev:
Tjena!

Går i tankarna att köpa ny bil igen och funderar på att köpa en som är tidigare importerad från Amerika. Jag har hört att det ska gå att se historik från bilens tid i ursprungslandet, om den har varit krockad, brand etc. Varigt inne på den ameriksanska sidan carfax.com men den verkar endast vara till för dem som bor i landet? Någon som vet hur jag som är boende i sverige kan få tag på dessa data?

All hjälp som jag kan få uppskattas enormt!

Mvh Kristian

Det ska gå att kolla ifrån Sverige oxå. Har läst om det på några forum.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

32 Inlägg
25 maj 2011
Trådstartare
Hittade det nu, carfax.se, va carfax.com jag var inne på!

Tack

Kristian

998 Inlägg
25 maj 2011
Ursäkta att jag lånar tråden men sökte lite på carfax på min bil och det stod 14 händelser, sökte på en helt ny bil och den hade 12 händelser. Står det bara så för att man ska köpa ett utdrag? Någon som har provat och fått reda på något spec om sin bil?

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted&#65279; for the sake of wanteness.

32 Inlägg
26 maj 2011
Trådstartare
Händerlser kan innebära allt från service till krock vad jag förstår!

Sök