@WaoW A gör så, skulle uppskattas mycket om du lyckades hitta en sådan grill.
@Takashi Och just nu bara för du sa så, så kommer jag inte ihåg vart fan den sidan är... Haha *suck*... Jag ska kika runt lite o se om jag hittar den...
Men ska det verkligen vara så här svårt att hitta en helsvart grill utan dekaler på till en EP3 -05:a? Är det bara jag eller är det fler som tycker det är grymt svårt att hitta snygga delar till EP3 från -05? :S Ibland känns det fan nästan som man önskar man köpte en -03:a eftersom det känns som man kan göra "mer" med dem... :S Men antar att det bara är jag som är ledsen för jag inte hittar min grill :'(
Aja i värsta fall så får det väll bli en Mugen grill, även fast ja inte tycker den är så snygg så är den betydligt finare än orginalet.
02-03 är snäppet lättare att hitta exteriör-delar till men i stort sett tycker jag att det finns i princip lika mycket till båda årskullarna. Rymdbodykits kanske går att hitta till 02-03 medan det inte finns till 04-05 men då dessa är helt ointressanta för mig spelar det ingen roll. Chassi- och motorkomponenter finns det gott om till båda två i alla fall.
Har kollat runt lite efter grillen du söker men inte hittat något vettigt, verkar bara finnas till 02-03 EP3 och 01-05 Si Coupe. Hittar du inte grillen så tycker jag att du gott o väl kan satsa på Mugengrill tillsammans med Mugenläpp, ser riktigt bra ut tillsammans!
Precis den grillen jag menar, fanns en annan modell som verkade lite "tjockare" också men den hittar jag inte heller. Aja skitsamma jag får väll nöja mig med en Mugen grill. Dock så tog jag ditt tips takashi och kika lite på mugen fronten, och den va faktiskt ganska fräsh. Någon av er gubbar som vet vart man kan hitta den eller andra fler delar (bra hemsida?), gärna svenska sidor men går bra med övriga världen med.