4730
Sök

Ny huvudenhet med 3 par RCA kontakter, lågbudget.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
25 april 2011
Trådstartare
Jag behöver nu en ny huvudenhet med 6 lågnivåutgångar, gärna med blå bakgrundsbelysning. Jag har nu insett att min gamla clarion gjort sitt.
Någon som provat http://www.brl.se/sv/artiklar/ljud-och- … ga500.html ?
Känns ju jävligt billigt, men funkar den? Tacksam för förslag, max 2000 känns som ett vettigt budgettak i det här fallet.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 april 2011
Max 2k? Då säger jag tveklöst Kenwood 6047.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
25 april 2011
Trådstartare
Såg ju jävligt fin ut för pengarna, Kenwood har jag goda erfarenheter av sedan tidigare. Det här handlar ju om ett totalt lågbudgetsystem då det är så mycket roligare att handla motorbitar tongue

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 april 2011
Jag har också bara bra erfarenheter av Kenwood. Var lite skeptisk mot dom tidigare men etfer att ha testat deras nyare maskiner så är jag helomvänd. I budgetklassen regerar dom när det gäller funktioner och ljud för pengarna, anser jag. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

4 074 Inlägg
26 april 2011
ChriZtoffer skrev:
Jag har också bara bra erfarenheter av Kenwood. Var lite skeptisk mot dom tidigare men etfer att ha testat deras nyare maskiner så är jag helomvänd. I budgetklassen regerar dom när det gäller funktioner och ljud för pengarna, anser jag. smile

Kan inte annat än hålla med! är kanon nöjd med min bt8044

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

6 851 Inlägg
26 april 2011
ChriZtoffer skrev:
Max 2k? Då säger jag tveklöst Kenwood 6047.

håller med till 110%. De är budget i pris, men slår mellanklassarna på fingrarna..hehe

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
27 april 2011
Trådstartare
Då får jag tacka, eftersom alla verkar vara eniga så får det bli en sån. Jag känner inte riktigt att jag vill spendera en stör hög med flis när systemet i övrigt är såpass lågbudget.
Men det känns ju som att Y-adaptrar är något som bör undvikas när så är möjligt och belysning i displayen vore inte fel. smile

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
27 maj 2011
Trådstartare
Har nu fått tummen ur och monterat min nya Kenwood 6047, vilken jävla pryl! smile Jag kommer inte hinna lära mig all funktioner i den innan jag dör!
Det enda som stör är att det knäpper i högtlarna när jag slår på andra förbrukare, det problemet hade jag inte med min clarion och inte heller med den nästan nya pioneer jag haft i bilen tillfälligt de senaste veckorna. Finns det nåt störningsskydd man kan smälla dit på inkommande strömmen?

Sök