4782
Sök

Kolfiber-Motorhuv Silvrig C70

467 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
Tjena! Var kan man få sin motorhuv kolfiberdraperad, för förmodar att det inte är något man kan göra själv. Tror ni det hade passat på C70in jag har?

Hur tror ni det hade sett ut om man lackade den svart? Blank.

Avstängd
1 031 Inlägg
7 juni 2011
Strunta i det och lägg pengarna på en diskret vinge istället.

467 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
Hittar ingen vinge till C70in..

Tror du inte det hade varit snyggt ?

467 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
Den var grymm, ska kolla närmare på det, men tror ni inte kolfiberhuv hade varit snyggt ?

OUTLAW1
7 juni 2011
marcussomfan skrev:
Den var grymm, ska kolla närmare på det, men tror ni inte kolfiberhuv hade varit snyggt ?

tror jag nog men om du vill komma billigt undan och prova så beställ struktererad kolfiber vinyl från kolfibervinyl.se
oerhört lättarbetad tack vare luftkanlerna under vinylen som gör att det inte bubblar sig vid applicering.

Själv tror jag det hade varit snyggt...

467 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
Om det skulle bli dåligt under kolfiberdraperingen, är det bara till att ta bort eller det kommer bli extremt fula märke?

OUTLAW1
7 juni 2011
marcussomfan skrev:
Om det skulle bli dåligt under kolfiberdraperingen, är det bara till att ta bort eller det kommer bli extremt fula märke?

om du gör en riktig kolfiberdrapering dvs med riktig kolfiber och epoxy mm så tror det blir jävligt jobbigt att återställa den huven igen..

Men med en bra kolfibervinyl får du tvätta bort lite limrester...utan problem...
som att ta bort en stoooor dekal..värma o dra försiktigt om vart annat..

Sök