Xenonen lyser för högt

jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
7 juni 2011 · 324 Inlägg

OUTLAW1 skrev:
eller också köper men focus eye lampor för bilar med öppen reflektor för att förhindra ljus stick och givetvis få bättre ljusbild på köpet.

Kolla på xenonkungen.se

Har focus eye på min och har kanonbild samt att jag inte bländar dom jag möter..smile

okeeej ska kolla upp de big_smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
aero85
8 juni 2011 · 621 Inlägg

jjempa skrev:

aero85 skrev:
har du satt i nivåmotorn i ljusen från dina gamla lysen?? om inte så kommer det inte att hända ett skit när du ska justera

okeej, ne tror fan ite gjort de tongue får kolla upp det.

där kan du ha felet=) va rätt vanligt när jag jobbade på vw verkstan att det kom in bilar med det problemet=)

jjempa Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
8 juni 2011 · 324 Inlägg

aero85 skrev:

jjempa skrev:

aero85 skrev:
har du satt i nivåmotorn i ljusen från dina gamla lysen?? om inte så kommer det inte att hända ett skit när du ska justera

okeej, ne tror fan ite gjort de tongue får kolla upp det.

där kan du ha felet=) va rätt vanligt när jag jobbade på vw verkstan att det kom in bilar med det problemet=)

okeej man ska kolla det smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
BMW e91 318d "KUA" (2010)
PorreHattyr
12 juni 2011 · 122 Inlägg

Skruvjusteringen i strålkastarna har ingenting med nivåmotorn att göra så börja inte böka med den. Om ingenting händer när du skruvar så sitter lampan fel i reflektorhuset.

Som sades innan så måste du använda H7R eller H4R lampor om du har en vanlig reflektorstrålkastare, annars kommer du blända utav bara helvete.

Volkswagen Bora V5 "Borat" (1999)
aero85
13 juni 2011 · 621 Inlägg

PorreHattyr skrev:
Skruvjusteringen i strålkastarna har ingenting med nivåmotorn att göra så börja inte böka med den. Om ingenting händer när du skruvar så sitter lampan fel i reflektorhuset.

Som sades innan så måste du använda H7R eller H4R lampor om du har en vanlig reflektorstrålkastare, annars kommer du blända utav bara helvete.

det händer ju inget om den inte sitter där!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang