6663
Sök

vill ha lite råd för vinge

665 Inlägg
6 januari 2007
Trådstartare
har ni nån sida som har skit bra vingar. jag hittade föreigår här på garaget.org,  från USA men jag kan inte hitta igen , och vad kosta fraakt från USA till sverige !   mvh sexy_d

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
6 januari 2007
Du kan räkna med mist ca 100$ för frakten sen så måste du räkna (Saken+frakt)*1.25 inte det billigaste precis big_smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

1 813 Inlägg
6 januari 2007
här finns väl hur många sidor som helst inom sverige som har vingar ?
realcar tex? stylingkompaniet.se stylingexperten.se
gå in här på denna länken där lär du hitta hur mkt som helst finns massa olika styling sidor wink   http://www.bilnavet.se/?page=styling_ti … reloaded=1

Åk före du så väntar jag på dig där..!

LillNaisarn
6 januari 2007
Om du tar från staterna glöm inte tull + moms också!
Dom flesta företagetn kan räkna ut frakt kostnaden åt dig före du ska beställa smile

edit: beror ju på också mycket vad du är ute efter för vingar, det är speciellt lönsamt om du tar kolfiber vingar från staterna av lite mera kända märken som Wing West , APC och liknande...

ett tips är att söka på etc ebay.com
Senast redigerat av LillNaisarn (6 januari 2007)

7 120 Inlägg
6 januari 2007
www.speedart.se har fina vingar (och myycket billiga)
sen finns ju
www.dalhems.com
www.realcar.se

workoholic
146 Inlägg
6 januari 2007
LillNaisarn skrev:
Dom flesta företagetn kan räkna ut frakt kostnaden åt dig före du ska beställa smile

edit: beror ju på också mycket vad du är ute efter för vingar, det är speciellt lönsamt om du tar kolfiber vingar från staterna av lite mera kända märken som Wing West , APC och liknande...

kan man inte komma undan tull+moms genom att be dom skriva "gift" alltså gåva på förpackningen o gåvor e ju skattefritt

LillNaisarn
6 januari 2007
deanrobert skrev:
LillNaisarn skrev:

kan man inte komma undan tull+moms genom att be dom skriva "gift" alltså gåva på förpackningen o gåvor e ju skattefritt

yepp men det är nog lite knepigare då man köper av företag... samma om man köper som "spare part" kan man komma undan / få billigare tror jag men jag är inte HELT säker på det, men som "Gift" är det ingen moms+tull

778 Inlägg
13 januari 2007
men jag tänkte låna den här lite vist får man inte ha aluminum vinge?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 januari 2007
Har fått veta att man inte får ha det..

Men kanske finns några specialregler för sånt, vad vet jag?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök