Om du ändå ska lägga 3-4k på en huvudenhet så kan du väl köpa en vettig CD istället? En kinaskärm är bortkastade pengar, 4k på en Alpine, Pioneer eller Kenwood ger dig en stereo med både blåtand, tidskomp, vettiga EQ-möjligheter, bra lågnivåsignal osv.
ni som säger att kina skärm är dynga, har ni haft en sådan eftersom ni vet ? köpt min indash kina dvd av tereteknik.se för 1899:-, haft den i 3 år utan problem, allt funkar
Lowe: Så du är nöjd med din? Har det uppdaterats något på dem sen dess eller är tekniken i dom fortfarande samma som på din? (ganska generell svår fråga att ställa, men måste en prova..)
sitter det USB på den och har du testat så den fungerar ok? Jag vägrar bränna skivor nämligen, ska köra alla låtar på USB-stick
Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.
Lowe: Så du är nöjd med din? Har det uppdaterats något på dem sen dess eller är tekniken i dom fortfarande samma som på din? (ganska generell svår fråga att ställa, men måste en prova..)
sitter det USB på den och har du testat så den fungerar ok? Jag vägrar bränna skivor nämligen, ska köra alla låtar på USB-stick
en polare kör denna i sin bil och han är nöjd med sin, självklart är bilden på skärmen inte så bra samt lågnivå signalen är inte den bästa, MEN den fungerar. så frågan är hur kräsen du är?
ni som säger att kina skärm är dynga, har ni haft en sådan eftersom ni vet ? köpt min indash kina dvd av tereteknik.se för 1899:-, haft den i 3 år utan problem, allt funkar
ofta e de så att de som skiljer "kinamaskiner" från de kända fabrikaten är inte kvaliten på själva produkten utan mer bild,effekt,utsignal å sånt.
har själv testat 2 olika 2-dins maskiner i 2-3t klassen å visst funkar som men bilden på skärmen va inge vidare,dålig dynamik på ljudet å riktigt kass lågnivåsignal.
en polare kör denna i sin bil och han är nöjd med sin, självklart är bilden på skärmen inte så bra samt lågnivå signalen är inte den bästa, MEN den fungerar. så frågan är hur kräsen du är?
Inte överdrivet kräsen... pickisen den ska monteras i låter så mycket att man måste skrika i alla farter över 70 blås, så bara jag hör lite vad de sjunger i låten är jag nöjd (och så gillar ju skärmen då att kolla på..)
Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.
nu är det ju så att man ska inte förvänta sig att dessa kina dvd är av toppklass för dom är tyvärr inte det, åtminstone inte min, dock har den alla funktioner jag sökte, Dvd spelare, sd-kort läsare, usb-stick läsare m.m filmmässigt så är det inte som pionners avic serie, långt ifrån , men det går att kolla på film helt klart, man kan inte jämföra dessa kina grejer med pionneer grejer, smakar det så kostar det