5206
Sök

Låtar som man inte vet namnet på(?) =)

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
Här kan man fråga folket om man söker en låt som man inte vet namnet på men kan melodin t.ex.. (detta händer väldigt ofta för mig)

Jag söker en norsk låt där refrängen går såhär (skriver på svenska):

"Vi är alla invandrare i det norske land, vi stjäler och vi slåss och tar jobb från norske man!"

Om nån kan det så måste ni berätta! Hoppas andra får nytta av den med smile

Pössåkram alla

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Student
232 Inlägg
15 januari 2007
testa att gå in på någon norsk söksida och sök på texten

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
15 januari 2007
eftersom jag är norsk ursprungligen så har jag faktiskt hört den låten flera gånger smile

det är en utlänning. är ganska säker på att han heter ALI,

Men hittar du inget så ska jag höra mig lite extra om med en kompis som har skivan.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
15 januari 2007
Det är ju han den där, som var med i videon med hon den där du vet, som gjorde ett album nyss med han den där du vet.

Ja, ni vet.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 januari 2007
Lite ot.. men de finns faktisgt en tråd startad utav Mäki här på forumet där man kan fråga om låtar. Mvh.

Bmw osv..

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
civic skrev:
eftersom jag är norsk ursprungligen så har jag faktiskt hört den låten flera gånger smile

det är en utlänning. är ganska säker på att han heter ALI,

Men hittar du inget så ska jag höra mig lite extra om med en kompis som har skivan.

Ok har du lust att höra med honom och pm:a mig sen?? Hade vart jä'vligt schysst!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

329 Inlägg
15 januari 2007
Kebabrepubliken-Norsk - Innvandrer i Norge.mp3

hejåreh

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
tackar tackar!! Den e apgrym ju!

Maizer
15 januari 2007
Den har jag, bra som fan

864 Inlägg
16 januari 2007
Någon som kan introlåten till Gran Turismo 4 till Ps2? då man får se en Evo o bakgrunden skiftar från skog till storstan om jag inte minns helt fel...

Sök