Volvo 242 1983 - The Blue Beast! - Ny bil!

olathomassen
15 juli 2011 · 238 Inlägg

Volvo142_73a skrev:

olathomassen skrev:

Volvo142_73a skrev:
BMW'n är ju knappast billigare i drift?

Den drar väl 0.8 eller nått. Volvon drog 1.1. Lite billigare iaf och 100% mer krut i motorn wink

Jo men skatt och försäkring lär ju vara dyrare på den där häcken. Även om den är liiite snyggare än volvon tongue

Pappa har bra försäkring så det är ingen fara med det wink Blir väl någon krona dyrare än volvon men det är inte mycket.

BMW e30 "Touring" (1990)
saav
15 juli 2011 · 632 Inlägg

Lite synd att 240n försvann, va ett trevligt projekt att följa, smakfulla modifieringar och utan massa lullull smile men gött att du som du själv skrev köpte en bmw som ser ut som dom ska göra iaf smile

Senast redigerat av JiS (15 juli 2011)

olathomassen
15 juli 2011 · 238 Inlägg

JiS skrev:
Lite synd att 240n försvann, va ett trevligt projekt att följa, smakfulla modifieringar och utan massa lullull smile men gött att du som du själv skrev köpte en bmw som ser ut som dom ska göra iaf smile

Ja det var lite tråkigt hmm Ska göra i ordning en 242 någon gång när jag har garage och mycke pengar cool
Ja dom är en av dom finaste. Dom finaste är e34, e30 och e28 enligt mitt tycke smile Andra är väl fina som fan också men det är något speciellt över dom 3 jag skrev.

Senast redigerat av olathomassen (15 juli 2011)

BMW e30 "Touring" (1990)
saav
15 juli 2011 · 632 Inlägg

olathomassen skrev:

JiS skrev:
Lite synd att 240n försvann, va ett trevligt projekt att följa, smakfulla modifieringar och utan massa lullull smile men gött att du som du själv skrev köpte en bmw som ser ut som dom ska göra iaf smile

Ja det var lite tråkigt hmm Ska göra i ordning en 242 någon gång när jag har garage och mycke pengar cool
Ja dom är en av dom finaste. Dom finaste är e34, e30 och e28 enligt mitt tycke smile Andra är väl fina som fan också men det är något speciellt över dom 3 jag skrev.

Låter som en bra plan smile Ja jag tror du lyckades nämna några av de finaste där smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang