Bmw M5 Stulen I Tyresö!

Hamma_2006
19 november 2006 · 1 Inlägg

håller kol här också i eskilstuna

328cabbish
20 november 2006 · 827 Inlägg

jävla h*rungar... antingen skickar dom den till arab länder eller så har dom en krockad som dom ska bygga upp!! lycka till o hoppas den hittar hem

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
20 november 2006 · 92 Inlägg

Det sitter väll startspärr på en sådan, gör d inte?

***hitman***
Daniel_gbg
11 december 2006 · 2 Inlägg

en sådan bil rullar aldrig ute på vägen igen det e för bra bil den är med största sannolikhet
redan ner plockad men man kan ju alltid hoppas
att den kommer tilbaka oskadd den e nog inte kvar
i stockholms trakten iallafall

Saab 9-5 2,3t kombi "9-5 Midnightblue B234R" (2003)
Zlasher Pulare
11 december 2006 · 248 Inlägg

Jag kan bara säga trist, och en liten läxa. Visa aldrig regnr på era bilar... Såg dina bilder där regnr syns klart och tydligt! inte så svårt att faxa fordonsupplysningen och ta reda på vart den finns? Men jag hoppas du får tillbaka den, och att den inte är helt trashad!
Ska hålla ögonen öppna i söderort!

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
TobLju Fartglad
27 december 2006 · 336 Inlägg

Ursäkta att jag är lite sen i tråden... Men har ingen sett detta inlägg, iaf trådskaparen?? GANSKA bra utgångspunkt och ett bra livstecken! Om det nu stämmer dvs...

stuntjunkie skrev:
söker du efter en BMW M5 -99 med reg nummer TMN 352?

har sett en sådan köra i norr ort närmare sagt i upplands bro kommun vart jag bor.

tändningslåset är skit, den har bucklor.

073 435 26 91

Senast redigerat av TobLju (27 december 2006)

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
AudiZack Living the good Life!
27 december 2006 · 585 Inlägg

Tänkte samma sak!

When the flag drops, the Bullshit stops.
two40 Bor i Tyresö men Tyresö finns inte enligt garaget
31 december 2006 · 179 Inlägg

Får kolla upp det där lite mer exakt. får hoppas på att det är den bilen. tråkigt om det nu skulle vara min bil...man vill inte se bilen precis i det skicket.. får hoppas på det bästa..

BMW 540IA (2000)
Opel Vectra GT "Vectran" (1992)
turbotompa fritidsprofessor
1 januari 2007 · 1 197 Inlägg

two40 skrev:
Får kolla upp det där lite mer exakt. får hoppas på att det är den bilen. tråkigt om det nu skulle vara min bil...man vill inte se bilen precis i det skicket.. får hoppas på det bästa..

Lite dålig respons du har... bara sisådär 6veckor efter att 'stuntjunkie' sa att han sett din bil så säger du att du ska kolla upp de....  saknar du din bil eller vad?!?!

TRYIT Teddan
1 januari 2007 · 2 495 Inlägg

Har du inte försäkring på bilen ??
Du borde ju ha fått ersättning för bilen vid det här laget.
SÅ  även om du skull ehitta bilen så är den försäkringsbolagets egendom då dom har köpt den av dig.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
BMW635_Robban
1 januari 2007 · 1 277 Inlägg

Skulle ju kunna varit denna bil:

http://www.kvd.se/obj/fil/647nn/18/obj-12619396.lasso

Men reg-numret stämde inte.....

two40 Bor i Tyresö men Tyresö finns inte enligt garaget
1 januari 2007 · 179 Inlägg

har fått en massa tips o så. många som har sett likadana bilar med samma färg o allt men dock fel regnummer. hinner inte o kolla här inne hela tiden eftersom alla tips måste kollas upp.. försäkringsbolaget har ersatt mig men det ersätter ändå inte min bil liksom...om man har sparat halva sitt liv till en sån och förlorar bilen rätt snabbt så blir man lite less på allt..

BMW 540IA (2000)
Opel Vectra GT "Vectran" (1992)
fish Allfixare
17 januari 2007 · 1 475 Inlägg

får man fråga vad dom var villig att ge dig i skade stånd?? du kan ju pm,a om du inte vill att halva sverige ska se.

Kristian_L
17 januari 2007 · 1 893 Inlägg

two40 skrev:
försäkringsbolaget har ersatt mig men det ersätter ändå inte min bil liksom...

Bara att gå vidare då! Även om den skulle hittas så är det numera bolagets egendom. Bara att leta efter ett nytt ex. (Du fick väl ett någorlunda bra bud från bolaget? Så du kan köpa en annan..?)

Själv har jag pärlan (Inte lika stöldbegärlig som din.) parkerad låst och larmad (Med imobilizer.) i låst och larmat garrage (Koplat till SOS.) med ratten avmonterad. (Snapoff, snabbfäste.) ändå känner man sig inte säker på att den får vara ifred/kvar.

Vilken värld vi lever i va? sad

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang