Någon som håller på med radiostyrt ?

FoXoN
14 december 2009 · 502 Inlägg

FreddeK skrev:

FoXoN skrev:

FreddeK skrev:
Foxon: du vet väl att mk-eskil har ny bana vid stålforsskolan, ny inomhuslokal=) hojta till i min pm för mer info...

Låter grymt. Är det för mini-z ? Har ingen mini-z ännu. Men ska fixa såfort ekonomin tillåter. smile

nej det är för för 1/18-1/10...touring, buggy osv...

Mini-z är leksaker=)

Aja I see. Har ju en 1/10 buggy. tongue

Lurken_85
11 mars 2010 · 832 Inlägg

Nu har jag lagt lastbilsfunderingarna på hyllan ett tag eftersom det kostar för mycket pengar när man är utan arbete men har nu funderingar på att bygga något eget. Lite sugen på att bygga en väghyvel eller något liknande. Det kommer ju kosta en del oxå men man kan ju ta en del i taget istället. Men min fråga var väll egentligen om någon vet en bra sida med axlar till bra priser. Har kollat runt lite och det jag har hittat är på tok för dyrt men det måste ju finnas billigare varianter. Har inte lust att kasta ut typ 5000 spänn för 2 axlar. Men som sagt det borde ju finnas något billigare alternativ.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
325i
13 juli 2011 · 141 Inlägg

Lånar tråden lite.
Jag har två st stora Flyttkartonger fulla med delar till Eb4 (tror jag dom heter) och en komplett bil bortsett från fungerande motor. finns delar att nästintill plocka ihop tre bilar och ha delar över i massor.
Vart säljer man detta och vad kan det vara värt?
Har en fråga till, tänkte köpa en brushless istället för metanolbil, känns som man får mer körtid med en sådan!? vilken skall man välja?
MVH/Jonis

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
BMW E30 "V8 Drifting" (1988)
BMW E30 "Touring 318is" (1991)
Citroën Jumpy "Servicecar" (2004)
325i
31 juli 2011 · 141 Inlägg

Annonserat  ut mitt nu, bara å höra av sig smile

http://www.blocket.se/goteborg/Mangder_ … amp;last=1

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
Citroën Jumpy "Servicecar" (2004)
BMW E30 "V8 Drifting" (1988)
BMW E30 "Touring 318is" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang