10299
Sök

bass, slutsteg till opel tigra

1 779 Inlägg
18 januari 2007
Trådstartare
tjenare, behöver idéer..

ska slänga in en bas å steg i bilen men vet inte riktigt vad ja ska ha alltså storlek å så på steg och bass, det ska inte dunka för mycka så hela bilen ska ramla isär och de ska ju verkligen inte dunka för lite så de itne känns, skulle vara underbart om ni ville komma med lite förslag på saker. gärna med inköpsställe och pris smile

tack på förhand.. MVH tobbe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

542 Inlägg
18 januari 2007
Tja, det jag gjorde i min bil var bara att köpa ett slutsteg och en baslåda. Har fortfarande kvar original högtalare och fick ett jättelyft med en bas och steg.
Köpte från www.nardik.se, basen en JBL GTO 12" gick lös på 995:-. Steget köpte jag från www.brc.se, var ett Infinity Ref7521 kostade 1695:-.

med lem
1 925 Inlägg
18 januari 2007
akakabot0 skrev:
tjenare, behöver idéer..

ska slänga in en bas å steg i bilen men vet inte riktigt vad ja ska ha alltså storlek å så på steg och bass, det ska inte dunka för mycka så hela bilen ska ramla isär och de ska ju verkligen inte dunka för lite så de itne känns, skulle vara underbart om ni ville komma med lite förslag på saker. gärna med inköpsställe och pris smile

tack på förhand.. MVH tobbe

10" tycker ja du ska ha

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

542 Inlägg
18 januari 2007
Eftersom du inte har världens största bil. Kolla in DLS aktiva basar, dom skäms inte för sig och tar inte upp lika mycket plats i skuffen.

Sök