3397
Sök

Fälgleverantör söker bilar för kalenderfotografering.

5 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
Hej allihopa!

Som rubriken lyder så letar en av nordens ledande fälgleverantörer (som jag gissar att jag inte får nämna vid namn för det kan anses som marknadsföring) bilar till deras kalender 2012.

Fälgleveratören har kontor i Kungsbacka, så vet ni vilken leverantör det handlar om, samt att du borde ev. vara belägen på västkusten så du kan ta dig till fotodagen.

Leverantören börjar snart fota kalendern för 2012 som når ut i 4 länder. Vi tänker oss 12 bilar med olika stil & stuk.
Kalendern blir som en slags bilmässa över årets månader.

Har du en snygg bil?  hot-rod? Tuner? Superbil? Tyskstuk? Japsstuk? Amerikanare?

Maila några bilder med namn och telefonnummer till fredrik.yngve.thoren@gmail.com så kontaktar vi dig om vi tycker att bilen passar!
Det är ett extra plus om bilen har fälgar ur leverantörens eget sortiment, men annars löser vi det magiskt i photoshop.

Mvh Fredrik "Todda" Thorén

90 Inlägg
6 augusti 2011
har en w124 e420 -93 mattsvart som är ett rullande tyskstuk projekt..

5 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
Som sagt, maila mig, med en länk till din garaget sida samt kontaktuppgifter, så vi kan gå igenom bilarna med leverantören.

Mvh

Todda

1 062 Inlägg
6 augusti 2011
Antar att som vanligt är väl ingen Corrado intressant.... Är det någon ekonomisk ersättning?

"You Go, we go!"

5 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
Hej!

Jag vet inte vad dom anser vara intressant och inte intressant, jag kommer bara vidarebefodra bilderna till leverantören och deras fotograf och dom kommer ta beslutet, målet är väl en bred blandning av bilar, märken och stilar, bara att skicka in om du vill vara med.

Vad det gäller ekonomisk ersättning så tror jag inte det finns några sådana möjligheter.

Mvh

Todda

Sök