6899
Sök

lite funderingar angående en noname dvd

bilmekaniker
121 Inlägg
19 januari 2007
Trådstartare
hej hej

jag hittade ett företag igår som säljer bilstereo med inbyggd dvd för sjukt låga priser.
jag har själv beställt en för endast 995 spänn.
http://www.futureimport.se/bilstereodvd-p-35.html

nu undrar jag om någon annan har köpt en sån och kan berätta vad ni tycker om den?
jag vet inte ens om det är ett seriöst företag, men jag tror det.

1 045 Inlägg
19 januari 2007
Tykoo skrev:
hej hej

jag hittade ett företag igår som säljer bilstereo med inbyggd dvd för sjukt låga priser.
jag har själv beställt en för endast 995 spänn.
http://www.futureimport.se/bilstereodvd-p-35.html

nu undrar jag om någon annan har köpt en sån och kan berätta vad ni tycker om den?
jag vet inte ens om det är ett seriöst företag, men jag tror det.

Den där spelaren funkar helt ok...

vet inget om företaget men så länge du inte betalade i förskott så är det nog ingen större fara...

kolla bara hur dom har med garanti och om dom har svenskt reggat företag...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 januari 2007
Ohh, va bra! Jag som letar stereo till kärran (får bara med orginal-bandspelaren vid köpet), och detta va ju ett billigt alternativ smile

MP3 och allt man vill ha.. Tack för tipset! ^^

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

bilmekaniker
121 Inlägg
19 januari 2007
Trådstartare
jag har beställt på postförskott så det är lungt, hoppas bara att ja får en stereo också. det var iaf så bra pris så jag kan tänka mig att vänta 3 veckor på den.

Nattdrömmare
137 Inlägg
19 januari 2007
jag har köpt en sådan DVD + 7" skärm från ett företag i stockholm, funkar perfekt, har haft grejjerna i ca 4 månader nu smile

bekvämt o ha musik på USB-minne, inga repor..

..:: mer vild än tam ::..

778 Inlägg
19 januari 2007
Tykoo skrev:
jag har beställt på postförskott så det är lungt, hoppas bara att ja får en stereo också. det var iaf så bra pris så jag kan tänka mig att vänta 3 veckor på den.

men postförskot är det säkraste va?

bilmekaniker
121 Inlägg
19 januari 2007
Trådstartare
jepp, det lät ju bra att den funkar fint, undrar om det går att koppla in en extern hårddisk på usbuttaget också. iof så spelar de ingen roll då jag har dator i skuffen:D

1 045 Inlägg
19 januari 2007
Tykoo skrev:
jepp, det lät ju bra att den funkar fint, undrar om det går att koppla in en extern hårddisk på usbuttaget också. iof så spelar de ingen roll då jag har dator i skuffen:D

det där usb utaget är nog inte gjord för hd, mer för usbkort, mp3spelare,,,
du kan koppla in en hd och det funkar men efter en viss gb så orkar den nog inte...
det brukar vara 4-8gb max beroende på modell...

Sök