Funkar det bra om man lägger på ett lager med badrumssilikon eller nått i den stilen runt om reg. plåten oxå eller?
runt?? då sitter den ju fast--- kanske inte så bra... lägg det under..
Ja ja nu ska vi inte vara så petiga här va..! jag menade på baksidan såklart! så man lägger typ två varv runt om på baksidan av plåten o sen låter man det stelna och sedan så monterar man dit det! Skulle det funka då?
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Funkar det bra om man lägger på ett lager med badrumssilikon eller nått i den stilen runt om reg. plåten oxå eller?
runt?? då sitter den ju fast--- kanske inte så bra... lägg det under..
Ja ja nu ska vi inte vara så petiga här va..! jag menade på baksidan såklart! så man lägger typ två varv runt om på baksidan av plåten o sen låter man det stelna och sedan så monterar man dit det! Skulle det funka då?
sorry I bland är det svårt att låta bi Men frågan är då.. Har du en skylt hållare eller ej? För jag hade samma problem som dig..jag har ju skylt hållare. Det ända jag behövde göra då var att kila fast lite gummi (ta vad fan som helst som du kan få under, helst av gummi) Det satte jag längs ut på sidorna.. så jag kila under lite gummi under var sin sida så plåten blev mer "spänd". Funkade kanon sen. Men om man inte har en skylt hållare...som jag hoppas att du har.. För du vill ju inte limma på själva bagageluckan...Men du har skylthållare va ?
beställ en ny plåt o tejpa dit den med dubbelhäftande. men tejpa så de blir tätt bakom så de inte kommer in vatten bakom snyggt utan hål borrade i plåten me=)