HItta var R42 sitter, och löd en kabel eller tråd mellan de två ändarna på R42. DVS du kortsluter motståndet rakt av så det blir noll ohm. Det är allt. Inga andra kablar hit eller dit. R42 är märkt på kortet så ganska lätt att hitta. När du löder på baksidan så var noga med att du är på rätt motstånd bara....
Sen kan du ju mickla lite på F och P potten också, skruva upp dom lite försiktigt. T8 har ju lite ont om bränsle dock, så ta det lite lugnt här, inte säkert du kan bottna dom hur som helst utan att få problem. Och såklart skall tändningen stå rätt, och alla slangar etc vara fräscha, annars kan ju hålla på bra länge utan att få nåt mer flås ändå. Rätt stift, NGK, och bra kablar är också förutsättning. Med ökad ladd så kan du hitta problem du inte visste du hade i bilen, så lugnt och fint och kom ihåg vad du gjort varje gång är ett tips.
http://popeye.rty.nu/ Här är sidan du behöver för övrigt, den vi alltid refererar till på 900klubben.
Lycka till!