Bård i framrutan på bil, hur långt ner?

Erick
23 november 2010 · 4 767 Inlägg

sirmiro skrev:

JoKarN skrev:
Erick det har gått mer än 10h nu ? wink

Jag antar att du då har varit i kontakt med bilprovningen och kan ge oss det rätta svaret? smile

Precis, du ringde väl kl 8 till det numret som jag gav till dej?

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
JoKarN
23 november 2010 · 236 Inlägg

Erick fatta det som att du skulle ringa så jag har suttit här å väntat wink

Volvo-Larsson
18 augusti 2011 · 15 Inlägg

¨Brukar sitta en markering på vänster eller höger sida av rutan dit en bård får gå. Antingen ett streck eller ett kryss. Dit får den gå, men stoppar polisen dig så bryr dom sig aldrig om den markeringen. Inte bilprovningen heller.  Jag hade den tjockaste bården från dekaltrim till min 740 och mötte många poliser och blev stoppad i vanlig kontroll och dom sa inte ett ord om den och aldrig blivit stoppad för bården heller smile

Muttley
18 augusti 2011 ·

Volvo-Larsson skrev:
¨Brukar sitta en markering på vänster eller höger sida av rutan dit en bård får gå. Antingen ett streck eller ett kryss. Dit får den gå, men stoppar polisen dig så bryr dom sig aldrig om den markeringen. Inte bilprovningen heller.  Jag hade den tjockaste bården från dekaltrim till min 740 och mötte många poliser och blev stoppad i vanlig kontroll och dom sa inte ett ord om den och aldrig blivit stoppad för bården heller smile

du är ca 9 månader sen på svaret. Och de strecket går på vissa bilar på tok för långt ner.
Ett A4 papper är vad besiktningsmännen brukar använda.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang