Beställer ni musik utrustning till bilen från utlandet?

328E36CAB
5 april 2011 · 92 Inlägg

Själv har jag tagit hem en del från tyska ebay(.de) då priserna är mycket bättre. Har man lite vett och internetvana så är chansen liten att man hamnar i en fälla. Beställde precis ett Hifonicssteg för 159 euro (drygt 1450kr) med en fraktkostnad på 25 euro, enda återförsäljaren som prisjakt listar i Sverige som säljer denna tar 3000kr. Ebay har som tradera (e ju samma företag) omdömen om sina frekventa säljare så håller man sig till de med många och bra rankade affärer så ska man få hem det man förväntar sig.

Google translate är dock ett måste om man inte kan tyska.

Suzuki Vitara X-90 "Minimonstertruck" (1996)
Winterdrift
5 april 2011 · 365 Inlägg

Köpt allt i sverige, utom monteringskittet för att byta cd i e46an.. och det berodde nog mer på lathet att det blev från ebay

Hellre 100 blås på tvären än 200 rätt fram.
bamw
6 april 2011 · 87 Inlägg

Jag lutar åt lite saker på Ebay.de som ovanstående påpekar, detta för att man kan se recenssioner osv och se vem som är pålitlig.

http://tyskbilimport.se - importera bil från tyskland
Fellow
27 augusti 2011 · 1 581 Inlägg

Någon som handlat från www.sonicelectronix.com ? Ruskigt billiga slutsteg där.

Nitromast Dr. Scanner
27 augusti 2011 · 2 167 Inlägg

Internet är inte alltid positivt wink gillar inte tanken alls att handla från utlandet. Bättre att kolla på beggat om man känner att man inte vill betala för nytt i sverige..
Till sist finns inga butiker kvar wink

Lonefox Bad music kills good sound
27 augusti 2011 · 7 241 Inlägg

Nej.
Handlar ALLT i Sverige, supporten och kunskapen hos BRA, DUKTIGA och seriösa butiker är väl värt det.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
christofer_k Vorsprung durch Technik
28 augusti 2011 · 2 432 Inlägg

12VoltSverige skrev:
För din del är det ju klockrent, men för de flesta andra som inte har Finland tvärs över sin trädgård wink

Köpte min Alpine cde-123r där för ca 1600kr 2 års garanti och efter butiken stängt:-P

ChriZtoffer GAS democar 2018!
28 augusti 2011 · 8 744 Inlägg

Fellow skrev:
Någon som handlat från www.sonicelectronix.com ? Ruskigt billiga slutsteg där.

Jag har köpt ett slutsteg där för ett tag sedan till ett bygge, snabb leverans och bra priser. En kompis köpte också ett gäng slutsteg där för ett tag sen och blev nöjd, men ett gick sönder, ska bli spännande att se hur dom hanterar det ärendet!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang