Dyraste Stylinghemsidor?

Svaltonen
20 september 2011 · 106 Inlägg

Hejsan! Såklart beror de på vilken bil man har men t.ex DIN bil. Vilket hemsida är billigaste/dyraste på styling? SVENSKA SIDOR!

TACK på förhand!

www.oijoij.com - svaltonen photo @ Facebook
FLindgren
20 september 2011 · 5 089 Inlägg

Volvo orginal styling....

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
21 september 2011 · 1 632 Inlägg

Realcar är inte billigt, men de har kvalitet på sakerna de säljer. Finns ju bra många sidor, men sidor som Blueride med universalgrejjer är ju rätt billiga. Själv köper jag oftast genom Ebay, snabbt och jävligt enkelt.

Svaltonen
21 september 2011 · 106 Inlägg

LuCiiifer skrev:
Realcar är inte billigt, men de har kvalitet på sakerna de säljer. Finns ju bra många sidor, men sidor som Blueride med universalgrejjer är ju rätt billiga. Själv köper jag oftast genom Ebay, snabbt och jävligt enkelt.

Ja jo kvalité äre på realcar! köpte mina sparco skor där t.ex o dem håller än så kan tro de är bra sakaer dem säljer där! smile

www.oijoij.com - svaltonen photo @ Facebook
Thullen
21 september 2011 · 1 653 Inlägg

Realcar är dyrt, också därför de gått i konkurs...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
21 september 2011 · 1 632 Inlägg

Thullen skrev:
Realcar är dyrt, också därför de gått i konkurs...

Där ser man, bör också påpeka att kvalite inom styling/tuning = dyrt.
Beror också på hur man ser det kostar pengar att bygga om en bil, går inte att komma undan billigt.

Thullen
21 september 2011 · 1 653 Inlägg

LuCiiifer skrev:

Thullen skrev:
Realcar är dyrt, också därför de gått i konkurs...

Där ser man, bör också påpeka att kvalite inom styling/tuning = dyrt.
Beror också på hur man ser det kostar pengar att bygga om en bil, går inte att komma undan billigt.

Inte billigt, men det går att komma undan billigare när man köper exakt samma vara från andra länder till halva priset, och just det har folk blivit medvetna om.
Varför betala 1000 kr för något när du själv kan köpa exakt samma produkt utomlands för 500 kr lev till dörren?
Samma kvalite till lägre pris helt enkelt, och det kan inte svenska återförsäljare konkurera med, tyvärr.

sorry för OT..

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Jani Hast
21 september 2011 · 213 Inlägg

Men hade man Saab eller Volvo så fanns inte sakerna man kunde köpa på Realcar att köpa på Ebay då det var dom själva som tog fram dom.

Alla köper inte på Ebay för dom är rädda att bli blåsta.
Då är det tryggt att ha en svensk firma man kan prata med lätt.

Cubee
21 september 2011 · 24 Inlägg

Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

"You wouldn't steal a car!"
Nej, det är alldeles riktigt. Men du kan ge dig fan på att jag hade laddat ner en biljävel om det bara gick.
Svaltonen
22 september 2011 · 106 Inlägg

Cubee skrev:
Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

www.oijoij.com - svaltonen photo @ Facebook
Cubee
22 september 2011 · 24 Inlägg

Svaltonen skrev:

Cubee skrev:
Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

Haha smile

"You wouldn't steal a car!"
Nej, det är alldeles riktigt. Men du kan ge dig fan på att jag hade laddat ner en biljävel om det bara gick.
peegee Forummoderator
22 september 2011 · 2 924 Inlägg

Svaltonen skrev:

Cubee skrev:
Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

Korttänkt resonemang... är priset verkligen avgörande?

Jag skulle vilja påstå att kvalitéen är mycket mer avgörande i dessa fall... för en billig stylingprodukt (t.ex frontspoiler) kan bli väldigt dyr i slutändan eftersom det är vanligt med kass passform och kräver massa förarbete innan lack och som många ggr gör att en dyrare stylingprodukt blir billigare i slutändan... roll

Diskutera saken med en billackerare så får du förhoppningsvis en realistisk syn på vad som är dyrt och billigt.

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
evilaudio
22 september 2011 · 16 195 Inlägg

peegee skrev:

Svaltonen skrev:

Cubee skrev:
Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

Korttänkt resonemang... är priset verkligen avgörande?

Jag skulle vilja påstå att kvalitéen är mycket mer avgörande i dessa fall... för en billig stylingprodukt (t.ex frontspoiler) kan bli väldigt dyr i slutändan eftersom det är vanligt med kass passform och kräver massa förarbete innan lack och som många ggr gör att en dyrare stylingprodukt blir billigare i slutändan... roll

Diskutera saken med en billackerare så får du förhoppningsvis en realistisk syn på vad som är dyrt och billigt.

fast så ser ju inte "snorungarna" på saken..   inte helt ovanligt att man ser bilar med olackade kjolpacket med PISS passform vara ute å rulla.

de ska va BILLIGT, de e allt dom kollar på..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Svaltonen
22 september 2011 · 106 Inlägg

peegee skrev:

Svaltonen skrev:

Cubee skrev:
Förstår inte riktigt varför du vill veta vilken som är dyrast ?, ingen ide att handla från den isåfall eller har jag fel..?

Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

Korttänkt resonemang... är priset verkligen avgörande?

Jag skulle vilja påstå att kvalitéen är mycket mer avgörande i dessa fall... för en billig stylingprodukt (t.ex frontspoiler) kan bli väldigt dyr i slutändan eftersom det är vanligt med kass passform och kräver massa förarbete innan lack och som många ggr gör att en dyrare stylingprodukt blir billigare i slutändan... roll

Diskutera saken med en billackerare så får du förhoppningsvis en realistisk syn på vad som är dyrt och billigt.

Ja jo kvalité går först! men man vill juh inte betala t.ex 600 för en växelspaksknopp osv.. se e de jag mena vilken som är dyrast

www.oijoij.com - svaltonen photo @ Facebook
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
22 september 2011 · 1 632 Inlägg

Har över 600 avkalrade affärer från Ebay. har aldrig blivit blåst.
Däremot har det gått åt pipan flertal gånger när jag beställt lysen från england tex.

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
22 september 2011 · 1 632 Inlägg

Thullen skrev:

LuCiiifer skrev:

Thullen skrev:
Realcar är dyrt, också därför de gått i konkurs...

Där ser man, bör också påpeka att kvalite inom styling/tuning = dyrt.
Beror också på hur man ser det kostar pengar att bygga om en bil, går inte att komma undan billigt.

Inte billigt, men det går att komma undan billigare när man köper exakt samma vara från andra länder till halva priset, och just det har folk blivit medvetna om.
Varför betala 1000 kr för något när du själv kan köpa exakt samma produkt utomlands för 500 kr lev till dörren?
Samma kvalite till lägre pris helt enkelt, och det kan inte svenska återförsäljare konkurera med, tyvärr.

sorry för OT..

Var precis det jag menade.

peegee Forummoderator
22 september 2011 · 2 924 Inlägg

Svaltonen skrev:

peegee skrev:

Svaltonen skrev:
Vet man vilken hemsida som är dyrast på styling så handlar jag såklart inte där juh wink

Korttänkt resonemang... är priset verkligen avgörande?

Jag skulle vilja påstå att kvalitéen är mycket mer avgörande i dessa fall... för en billig stylingprodukt (t.ex frontspoiler) kan bli väldigt dyr i slutändan eftersom det är vanligt med kass passform och kräver massa förarbete innan lack och som många ggr gör att en dyrare stylingprodukt blir billigare i slutändan... roll

Diskutera saken med en billackerare så får du förhoppningsvis en realistisk syn på vad som är dyrt och billigt.

Ja jo kvalité går först! men man vill juh inte betala t.ex 600 för en växelspaksknopp osv.. se e de jag mena vilken som är dyrast

Jo min kommentar avsåg främst exteriöra stylingprodukter som ska lackeras (t.ex frontspilers, sidokjolar, vingar, bodykits osv) eller hur man nu ska sammanfatta det.

Jag tror inte det finns en enda optimal stylingfirma som bara säljer produkter till lågt pris och vice versa, de flesta har väldigt blandad kompott med olika alternativ och kvalité, inte ovanligt med både märkesprodukter och no-name hos samma försäljare och att särkilja dem kan vara svårt ibland.

Är nog bara googla runt på den specifika produkten man behöver och se vilken som verkar ha bäst rykte och sen googla vidare på vem som säljer just den billigast ...och ja, det är tidskrävande att vara ekonomisk wink

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
peegee Forummoderator
23 september 2011 · 2 924 Inlägg
~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
23 september 2011 · 1 632 Inlägg

peegee skrev:

Svaltonen skrev:

peegee skrev:

Korttänkt resonemang... är priset verkligen avgörande?

Jag skulle vilja påstå att kvalitéen är mycket mer avgörande i dessa fall... för en billig stylingprodukt (t.ex frontspoiler) kan bli väldigt dyr i slutändan eftersom det är vanligt med kass passform och kräver massa förarbete innan lack och som många ggr gör att en dyrare stylingprodukt blir billigare i slutändan... roll

Diskutera saken med en billackerare så får du förhoppningsvis en realistisk syn på vad som är dyrt och billigt.

Ja jo kvalité går först! men man vill juh inte betala t.ex 600 för en växelspaksknopp osv.. se e de jag mena vilken som är dyrast

Jo min kommentar avsåg främst exteriöra stylingprodukter som ska lackeras (t.ex frontspilers, sidokjolar, vingar, bodykits osv) eller hur man nu ska sammanfatta det.

Jag tror inte det finns en enda optimal stylingfirma som bara säljer produkter till lågt pris och vice versa, de flesta har väldigt blandad kompott med olika alternativ och kvalité, inte ovanligt med både märkesprodukter och no-name hos samma försäljare och att särkilja dem kan vara svårt ibland.

Är nog bara googla runt på den specifika produkten man behöver och se vilken som verkar ha bäst rykte och sen googla vidare på vem som säljer just den billigast ...och ja, det är tidskrävande att vara ekonomisk wink

Där fick du nog allt sagt på engång! precis som du säger tar tid att vara ekonomisk och bara tilla tt googla runt.

Lowenhart fälg fantast
23 september 2011 · 1 086 Inlägg

söker du fram / baklampor till din bil rekomenderar jag dectane.se, riktigt schyssta priser på allt
dyrast är nog fanimej realcar...usch

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang