6710
Sök

Bord bakom armstödet? hjälp med ideér

811 Inlägg
26 september 2011
Trådstartare
Eftersom bruksbilen, en Audi 80 -88 numera skall bli finbil/partybil så har jag funderingar att bygga någon sorts utfällbart bord att ha bakom armstödet i baksätet. Är det en bra idé att ha en utfällbar skiva som stöd ner i golvet? och vilket material är att föredra?
Senast redigerat av rough_boy (26 september 2011)

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

DäckSprängarLigan
449 Inlägg
28 september 2011
Om du vill ha en partybil så är mugg/flaskhållare en självklarhet. Jag vet inte hur din bil ser ut eller vad du tänker köra för tema men man kan ju göra hur somm helst. Man kan bygga med MDF och klä de, man kan jacka de, man kan flocka. Man kan bygga med massivt trä exempel ek och lacka eller olja. Man kan bygga i plåt, kanske rostfritt och pollera upp. Man kan plasta.
Som du kanske förstår är det endast fantasin som sätter gränser. Kör på de spåret som du tror blir bäst och du känner att du har kunskap om materialet.
Ex en plåtslagare har de lätt att bygga i plåt och en båtbyggare kanske är bra på att plasta.

Titta, fundera, prova fundera lite till. Jag brukar köra på att jag vet inte hur de blir för än de är färdigt.

Projekttråden Saab 9-3
Bilradiocentrum i Stenungsund levererar högtalarna från DLS.

Sök