Det borde finnas något litet hål under fronten. Du måste alltså ta bort fronten.. Peta med ett gem eller nåt. Om du vill ha bra ljud, så gör dig själv en tjänst och lägg ner tanken på basar i 1Ohm. Inget bra..
klart han kan ha d4 basar e jue bara att koppla upp dom till 4ohm om han ska lira snyggare
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
fäll ner fronten å leta efter en knapp som e skit liten ta en pytte liten spik å tryck in den i 2-3 sekunder tror den sitter till vänster bakom fronten
Kom på det med när jag hade tänkt vidare lite!
Simon76 skrev:
Det borde finnas något litet hål under fronten. Du måste alltså ta bort fronten.. Peta med ett gem eller nåt. Om du vill ha bra ljud, så gör dig själv en tjänst och lägg ner tanken på basar i 1Ohm. Inget bra..
Nej, jag vet. Därför det blir lite kompromiss. Men vill i första hand spela högt så. Blir kanske ändringar i framtiden, men blir så här nu iaf!
Hehe. Kom gärna förbi Hässleholm om du vill höra hur min bil låter. I 4Ohm.
Får väl försöka ha vägarna förbi en dag, så du får visa hur det ska låta! Men du får tänka på att jag är inte mer än 22år gammal och är fortfarande inne i "massa bas" perioden!
Får väl försöka ha vägarna förbi en dag, så du får visa hur det ska låta! Men du får tänka på att jag är inte mer än 22år gammal och är fortfarande inne i "massa bas" perioden!
men, jag är 21 och har kommit ur den du är lite efter i utvecklingen *skrattar*
Och back to topic. Testade nu även att reseta stereon. Första låten spelade i 43sek, och nästa klarade sig i 7sek. Så tror att USB-minnet är felaktigt för stereon.
jaha då e ja dö då e 36 ja
jäääääääs för bas ska kännas inte som i sq den finns där bra exempel på en rolig sq bil e christoffers saab den du
Den har jag aldrig lyssnat på, men har en känsla va att han och jag har ungefär samma tankesätt. Ska spela rent och snyggt, men med skön bas. Bara det att han är nog liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite petigare än mig!
jäääääääs för bas ska kännas inte som i sq den finns där bra exempel på en rolig sq bil e christoffers saab den du
Den har jag aldrig lyssnat på, men har en känsla va att han och jag har ungefär samma tankesätt. Ska spela rent och snyggt, men med skön bas. Bara det att han är nog liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite petigare än mig!
LITEEEEEEEE