7877
Sök

Köpa multimedia i thailand

Evolution
1 627 Inlägg
28 januari 2007
Trådstartare
Det är så att jag ska snart ner till thailand och undrar hur ser det ut om man vill köpa multimedia t.ex dvd och skärmar.  Går de att få tag i vettigt hur ligger priserna kommer dom kunna spela svenska skivor?

Fäll ner pungen och landa

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
28 januari 2007
köpte en kamera där förra året den är kanon och var lite billigare dock manual på thailändska men laddade hem en svensk smile

Evolution
1 627 Inlägg
28 januari 2007
Trådstartare
ok jag e ju ute efter dvd till bilen och skärmar då men spelar dvderna svenska filmer och så vidare

2 655 Inlägg
28 januari 2007
Det ska inte vara några problem alls men kolla med dem i butiken där du handlar.
Chefen har tagit hem en del backkameror och skärmar där nere, har prövat på det han tagit hem.
Visst märks det att det inte är "kvalitets" grejer, tar lite längre tid att ladda DVD skivor m.m.
Men trots allt så tycker jag att det är en ganska bra idé om man inte tänker ställa upp i EMMA eller dylikt.

Evolution
1 627 Inlägg
28 januari 2007
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Det ska inte vara några problem alls men kolla med dem i butiken där du handlar.
Chefen har tagit hem en del backkameror och skärmar där nere, har prövat på det han tagit hem.
Visst märks det att det inte är "kvalitets" grejer, tar lite längre tid att ladda DVD skivor m.m.
Men trots allt så tycker jag att det är en ganska bra idé om man inte tänker ställa upp i EMMA eller dylikt.

ne ska ju bara ha det till vardagsbruk och när man endå är där på semmester men hur ligger priserna ungefär?

Sök