Tackar Personligen tycker jag du ska satsa på pencil i mitten.. Då får du bredden åt sidorna och ett långt lyse framåt i mitten. Enda nackdelen blir att du får blända av något tidigare Det är sjävla reflektorn alltså lyktan som bestämmer ljusbilden.
Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk
halogen fungerar också om man inte vill ha det värsta Körde med Halogen 100w först, Men vart avis och förbannad när man möter lastbilar med hela fronten i 75w Xenon Köpte mig 55w men nu vill ja ha 75w
Finns någon som säljer 130w Halogen som sägs lysa satan om man har bra reflektorer
Jag köpte mina 3 st SIM på Swedol. ca 250 kr st. och köpte även relä där. mycket billigt och extremt bra lyse enligt mig!
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Tror inte du blir besviken! Skulle även rekommendera att xenon konvertera halvljuset också! Blir som att åka in i en vägg av mörker när man bländar av annars Jag har inte konverterat ännu, men jag har grejer för att göra det.
!OBS! Ej lagligt att konvertera halvljuset !OBS!
Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Varför inte hella 3003? Köpte 5 st i helgen och dom ger ett sjukt ljus! Plus att det är den nya reflektorn som ger en blandning av långt och brett. Inte ens lastbilarna vågar utmana mig..