Tjena!! min turbo har då rasat och ska dra det kort ska jag satsa på en annan större snurra när jag ändå ska byta eller ska jag gå på en orginal?! är ju så att org laddar ju så mkt som jag kan ladda men skulle jag vilja krämma på mer så ska jag kunna göra det och aldrig fel med större turbo då org ser så förbannat löjlig ut så frågan är va finns det för utbytes turbo som passar rakt på, rep sats uppgraderingsturbo till bra pris man kan köpa ist ) har en 945 fulltryckare 2,0 men samma snurra som på 2,3an, har det dock inte i huvudet va den heter men är iaf garret! orkar inte lägga ner tid på att leta då det finns folks här med mer erfarenhet än en annan som kan hjälpa en så mkt lättare!!
Tjena!! min turbo har då rasat och ska dra det kort ska jag satsa på en annan större snurra när jag ändå ska byta eller ska jag gå på en orginal?! är ju så att org laddar ju så mkt som jag kan ladda men skulle jag vilja krämma på mer så ska jag kunna göra det och aldrig fel med större turbo då org ser så förbannat löjlig ut så frågan är va finns det för utbytes turbo som passar rakt på, rep sats uppgraderingsturbo till bra pris man kan köpa ist ) har en 945 fulltryckare 2,0 men samma snurra som på 2,3an, har det dock inte i huvudet va den heter men är iaf garret! orkar inte lägga ner tid på att leta då det finns folks här med mer erfarenhet än en annan som kan hjälpa en så mkt lättare!!
om det är 945:an du har uppladdad så har du en mitzu 13t inte en garret
lämplig större turbo är ju en 16t, 18t, 19t, lite modd för att få på dom
Tjena!! min turbo har då rasat och ska dra det kort ska jag satsa på en annan större snurra när jag ändå ska byta eller ska jag gå på en orginal?! är ju så att org laddar ju så mkt som jag kan ladda men skulle jag vilja krämma på mer så ska jag kunna göra det och aldrig fel med större turbo då org ser så förbannat löjlig ut så frågan är va finns det för utbytes turbo som passar rakt på, rep sats uppgraderingsturbo till bra pris man kan köpa ist ) har en 945 fulltryckare 2,0 men samma snurra som på 2,3an, har det dock inte i huvudet va den heter men är iaf garret! orkar inte lägga ner tid på att leta då det finns folks här med mer erfarenhet än en annan som kan hjälpa en så mkt lättare!!
om det är 945:an du har uppladdad så har du en mitzu 13t inte en garret
lämplig större turbo är ju en 16t, 18t, 19t, lite modd för att få på dom
jaha det säger du?! haha står garret på'n iaf men men 16t sitter den på v70 t5 org ?! skulle det vara ngt måntro 18t och speciellt 19t är för stor och dyr!!! hehe
hahaha ägd, aja det är väl kanske det då, har för mig det stod garret på högen men men polaren har en garret iaf på sin 745 med ftt, vet dock inte mer va det är för någon men ska ta en koll )
16t räcker gott och väl om du ska iallafall ligga på en 300hk!
tackar ) låter som en snurra som skulle passa mig bra!! va kostar dom och vet du något ställe som är bra att handla utav?
hmm kolla typ turbomeck eller så men ja en 16t turbo på en sån bil duger gött hade vi på farsans vita 940turbo med 300hk på bakhjulen och 1,1bar i ladd där någonstans så går bra liksom sen att vi rasade bilen med 2 st lustgas burkar är en annan sak haha;) men 16t funkar iallafall om du vill ligga runt 300hk
Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
har en fråga är alla anslutningar på orginal mitsubishi 13c turbon samma som garrett a/r 42 m24 eller måste jag ändra på ngt sen är den ett bättre alternativ?!