2520
Sök

Är denna kofångare ful eller snygg

terazzi
2 februari 2007
anus!

498 Inlägg
2 februari 2007
Både bil och front såg för jävligt ut!, men de e vad jag tycker wink

527 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
Jag ser att ni inte gillar bilen, men jag ska berätta för er att denna bil har vunnit en massa utmärkelser för vackraste bil och är ritad av en stor designer. :-)

"The Matiz has won international acclaim - 'Most Beautiful Automobile' - Milan Show & 'Best Small Car' - UK Motor Show.
Guinness Book of Records - the most fuel-efficient car at 32.01 km to a litre of petrol. 

The Matiz has won 12 awards, including nine international awards, the most ever to be won by any single car model.  "

1 997 Inlägg
3 februari 2007
dom kan ju inte ha varit riktigt kloka som tycker att det där var en vacker bil..
men men bara va ja tycker wink

FreddeK
3 februari 2007
Loffe123 skrev:
Jag ser att ni inte gillar bilen, men jag ska berätta för er att denna bil har vunnit en massa utmärkelser för vackraste bil och är ritad av en stor designer. :-)

"The Matiz has won international acclaim - 'Most Beautiful Automobile' - Milan Show & 'Best Small Car' - UK Motor Show.
Guinness Book of Records - the most fuel-efficient car at 32.01 km to a litre of petrol. 

The Matiz has won 12 awards, including nine international awards, the most ever to be won by any single car model.  "

Jag skiter i vad den vunnit...ser skit ut enligt mig!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 februari 2007
Det var visa ord Freddeponken wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

FreddeK
3 februari 2007
Mäki skrev:
Det var visa ord Freddeponken wink

Tackar=)

Tycker bilen liknar en stylad twingo....och den är ibland det fulaste jag vet så det är ju fetanus på denna!

DFFL
9 020 Inlägg
3 februari 2007
Loffe123 skrev:

Köpte du den för att andra tyckte om den eller för att du tyckte om den?
Jag köpte min för att JAG tyckte om den iallafall...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 769 Inlägg
3 februari 2007
Ser väl okej ut....tycker säkert mer folk här. Men vågar antagligen inte säga något tongue

Allt för den där jävla hatten!

FreddeK
3 februari 2007
jaha äger du den bilen?? stackars sate!

1 785 Inlägg
3 februari 2007
Tycker bilen är ful! Fronten är snyggare än bilen.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
3 februari 2007
å herregud nån snälla censurera bilden, den va inte vacker tyvär

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
3 februari 2007
måste säga att jag tycker den är ful. som resten av bilen.. men smaken är som baken, delad..

lyssna på dig själv och välj det du tycker är snyggt.. låt inte andra bestämma vad du ska ha.. du ska ju själv köra runt i den och varför köra runt i en bil du själv tycker är ful och någon annan har sagt att du ska ha andra grejer än vad du själv egentligen vill ha!

Team Insane Racing

527 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
Bilen drar under en halv liter milen och kostar 500 kr i skatt om året. Det gör den snygg :-)

I övrigt så har jag inte kunnat bestämma mig om kofångaren är snygg eller ful. När man inte kan bestämma sig om något är snyggt eller ej så brukar det som regel vara fult.

Sen ska vi komma ihåg priset på en dylika bil. Kan du hittat något snyggare som bara gått 7000 mil för 25 000kr!? :-)
Senast redigerat av Loffe123 (3 februari 2007)

592 Inlägg
3 februari 2007
så du fösöker bara få dej övertalad att den är snygg bara för att den drar lite bensin? Jag förstår inte att någon kan tycka att denna bil är fin, eller fronten för den delen..

2much.fi
Accessories for your DSLR

VULKARE
117 Inlägg
3 februari 2007
haha jaja ööööö

Team Ljudbyggaren
välljud så det hörs

50 Inlägg
4 februari 2007
Anus är allt man kan säga

Team Kränghäng
657 Inlägg
4 februari 2007
köp den...

Tycker faktiskt den va rätt ball..

Stå på dig och köp.. En höjning och lite mer plast så blir den sjukt ball..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Sök