Dra slutstegs strömkabel i Passat -95 Kombi

DooMoLiTioN
4 december 2011 · 106 Inlägg

Hej garaget!

Jag har dragit på mig en gammal härk passat som ja ska åka i vintern igenom, men tänkte stoppa i lite bättre ljud så man slipper originalskiten.

Någon som har dragit strömkabel och lågnivåkabel på en Passat -95 kombi förr? Jag kan tamefan inte hitta nåt ställe att dra kabeln till strömmen! Har följt både vajern till huven, samt ingången till kupévärmaren. Det kan inte vara möjligt att dra där, det enda ja kan komma på är att ja borrar mig ett eget hål, och försöker gå utifrån det. Men då samtidigt vet jag inte vad jag kan borra in i, de kan bli kaos liksom smile Jag vill inte göra kaos med han, men vill ha fulla bilen med grejor.

Nån som har nå tips?

Mvh

Saab 900i "Champis" (1987)
Fiat 126 "Gula bullen" (1975)
racer-putte
4 december 2011 · 6 558 Inlägg

du  har en gummi genomföring på förar-sidan  går igenom 50is kabel där  .  du hittar den enklast om du kikar från motorutrymmet  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
DooMoLiTioN
4 december 2011 · 106 Inlägg

Oh okej, vet du vart den sitter? I höjd tänkt? Tycker det sitter så in i helvete mycket i vägen så ja kunde inte förstå vart ja skulle försöka dra den

Fiat 126 "Gula bullen" (1975)
Saab 900i "Champis" (1987)
racer-putte
4 december 2011 · 6 558 Inlägg

DooMoLiTioN skrev:
Oh okej, vet du vart den sitter? I höjd tänkt? Tycker det sitter så in i helvete mycket i vägen så ja kunde inte förstå vart ja skulle försöka dra den

typ ca 20 -30 cm ner  kommer ej ihåg exakt nu  ha sålt bilen tongue  va rätt trångt  men de gick tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang