3163
Sök

Fladdrande ljussken 745gl

385 Inlägg
11 december 2011
Trådstartare
tjena!
när jag körde hem inatt började hel ljuset fladdra gick från starkt till svagt hela tiden tänkte att det är säker laddningkolen i generatorn som är kass... gick ut idag kollade batteri kol och jordpungter jämte lyktorna fram även säkring men allt såg bra ut och laddningregulator och kol va nybytt så gott som.. så va i helafriden kan detta bro på bilen går bra i övrigt och inga andra lampor är ngt problem med!! ;/ någon som har en ide om va detta kan bro på? smile

börn i varje hörn är fett rätt;)

385 Inlägg
11 december 2011
Trådstartare
glömde tillägga att halv och varsel är det samma fenomen med!!! kan det vara det gröna runda reläet har för mig det har med lampor att göra på något vis, glödtrådsvaktsrelä ?!?! tongue

1 008 Inlägg
11 december 2011
Vad har du för spänning över batteriet när ljusen fladdrar/pulserar?

385 Inlägg
12 december 2011
Trådstartare
det blir lite sämre då men annars är det helt okey... även fläckten i bilen har börjat samtidigt att fladdra med ljusen hmm men bilen går fortfarande bra, har dålig värme i bilen i övrigt kan det vara fläkten som håller på att ge upp för mig? men den funkar och blåser i alla lägen men är bara svag på värmen även fall den står på tomgång och bilen har även ny termostat och var likadan före som efter byte!

Sök