2764
Sök

Centrallås funkar inte på BMW 520i

DEVIL
1 171 Inlägg
15 december 2011
Trådstartare
Som topic lyder, har jag problem med centrallåset, det går alltså inte att låsa med dosan, har prövat byta batteriet i dosan, har även prövat den där guiden som finns på internet när man ska sätta i nycklen i tändningslåset och vridaom samtidigt som man trycker på dosan utan nån funktion, även kollat säkringar. Detta är en BMW 520i vanos (E34)

Nån som har en aning om vad felet kan vara? Och hur jag löser detta på billigast sätt, lite irriterande nu under vintern när det fryser i låsen när man ska låsa upp med nyckel.

Tacksam för snabba & Seriösa svar.

MVH
Senast redigerat av Legosoldaten (15 december 2011)

bmw m power

2 656 Inlägg
15 december 2011
Legosoldaten skrev:
Som topic lyder, har jag problem med centrallåset, det går alltså inte att låsa med dosan, har prövat byta batteriet i dosan, har även prövat den där guiden som finns på internet när man ska sätta i nycklen i tändningslåset och vridaom samtidigt som man trycker på dosan utan nån funktion, även kollat säkringar. Detta är en BMW 520i vanos (E34)

Nån som har en aning om vad felet kan vara? Och hur jag löser detta på billigast sätt, lite irriterande nu under vintern när det fryser i låsen när man ska låsa upp med nyckel.

MVH

har du bytat batteri i dosan måste du väl para ihop den med bilen igen

DEVIL
1 171 Inlägg
15 december 2011
Trådstartare
ekelund88 skrev:
Legosoldaten skrev:

MVH

har du bytat batteri i dosan måste du väl para ihop den med bilen igen

Om jag får fråga, hur gör man det? Kan även tillägga att dosan funkade inte innan heller efter jag bytte batteriet.
Senast redigerat av Legosoldaten (15 december 2011)

bmw m power

Sök