3062
Sök

Dämpa vibrationer (asfaltsmattor)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Börjar tröttna på att det vibrerar i dörrarna och överallt så fort man höjer basen lite, kan någon rekommendera nån typ av asfaltsmatta som är vettig och prisvärd samt var man kan få tag i den? Erfarenheter och användningstips mottages gärna dessutom! smile

537 Inlägg
5 januari 2012
silent coat från blekingebilradio har jag hört ska vara bra. jag har själv beställt det till min bil. jag köpte en förpckning om 20 ark 250x390mm  för strax under 600kr inklusive frakt, men det finns större förpackningar också såklart. www.blekingebilradio.se smile
Senast redigerat av SAAB-Karlsson (5 januari 2012)

Finraggare
2 381 Inlägg
5 januari 2012
Jag kör från fatmat.com till min

I love being a nobody - because nobody is perfect.

1 727 Inlägg
5 januari 2012
FL3JM skrev:
Börjar tröttna på att det vibrerar i dörrarna och överallt så fort man höjer basen lite, kan någon rekommendera nån typ av asfaltsmatta som är vettig och prisvärd samt var man kan få tag i den? Erfarenheter och användningstips mottages gärna dessutom! smile

Åk till fysisk shop och få RÄTT instruktioner(om det behövs) om hur man gör.
Det finns säkerligen matta i olika prisklasser, plus att du kan köpa exakt dom kvadraten du behöver.

Pierre

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

dB Jägare!
732 Inlägg
6 januari 2012
Kan varmt rekomendera Silent Coat matta! Riktigt lätt arbetad, behövs inte värmas speciellt mycket, använd gärna roller för att uppnå bästa effekt! Bland annat www.blekingebilradio.se säljer dessa!

3 187 Inlägg
6 januari 2012
Wiesel skrev:
Kan varmt rekomendera Silent Coat matta! Riktigt lätt arbetad, behövs inte värmas speciellt mycket, använd gärna roller för att uppnå bästa effekt! Bland annat www.blekingebilradio.se säljer dessa!

ingenting skulle jag vilja säga? tongue

dB Jägare!
732 Inlägg
6 januari 2012
big-jepp skrev:
Wiesel skrev:

ingenting skulle jag vilja säga? tongue

Tänkte mest på ifall han skall göra det ute med tanke på dagslägets temperaturer! tongue Jag som formulerade mig lite dåligt ;P

Sök