7262
Sök

sökarna2

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
såg sökarna2 igår fan vilken besvikelse de va nog ta mig fan bland den sämsta svenska film jag sett.Man hade ju lite förväntningar över att den skulle va sevärd iallafal. Men de kanske beror på att man såg ettan 10 gånger när man va 15 bast då va de ju de grymmaste o coolaste som man sett men men ettan är iallafall kult för mig....skål

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
10 februari 2007
håller med... 1:an är KULT , men 2:an hade dom lika gärna kunnat skippa att göra..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
ja de känns bara som ett sätt för dom att mjölka lite pengar på namnet tyvärr

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
10 februari 2007
jo tyvärr är d nog så..

sen tycker ja allmänt att svenska filmer har hållit dålig klass den senaste tiden.. t.om Beck börjar falla neråt hmm ,.. hoppas den nyaste ( advokaten) är beviset på att den före ( gamen ) bara var en engångshändelse..

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
de e sant de sant har dock inte sett gamen än men de e nog svårt att komma på nåt nyskapande i beckfilmerna när dom kört så länge.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
10 februari 2007
jo d kan juh vara så... men då e d bättre att dom lägger ner å låter filmerna vara..

verkar vara d som är ett av dom största problemen i film branschen.. allt ska mjölkas till sista troppen.. å sen vrider dom ur d allra sista..

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
ja precis kolla bara på arkiv x tex de va ju så djävla bra men de bara gick utför för att dom e så penga kåta. hoppas de inte blir samma visa me lost då blir de nog svårt att få till ett schysst slut

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
10 februari 2007
jo d e sant...

har inte sett ett enda avsnitt av lost, så d skiter ja i  tongue

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
ok ja de kanske du gör rätt i smile

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
10 februari 2007
kan vara så .. såg iofs c:a 10 min av d en gång.. var i samband me att dom hitta nå dinosaurier lr nå sånt.. vart grymt besviken.. värsta tönt serien var första tanken å sen dess har ja inte sett en enda minut smile

302 Inlägg
10 februari 2007
Trådstartare
fan de e så lätt att fastna har kollat på de sen de började så de svårt att låta bli o glo men ibland tror man att han som skriver serien e sinnes sjuk men ja kan inte sluta se skiten men de e de enda ja följer

363 Inlägg
10 februari 2007
Liam norberg va med i radio för ett tag sedan och då sa han att ville göra en sista film på sökarna för manus hade han tydligen...

så vi får se om d blir någon film sökarna 3

själv har jag sett sökarna 2 och tyckte inte den va så bra och inte heller blodsbröder som många trodde va två:an på sökarna

Sök