Tips på hur man kan få till ett snyggt ljudbygge i S40?

Morelll
18 januari 2012 · 239 Inlägg

Tja! hittills har jag hertz slutsteg och två st 12 " kenwood basar med låda.. vill dock bygga egen låda så jag kan sätta upp portar från låda upp i hatthyllan också på nå snyggt sätt..

Gärna lite tips osv smile

Lillalilja
18 januari 2012 · 534 Inlägg

Morelll skrev:
Tja! hittills har jag hertz slutsteg och två st 12 " kenwood basar med låda.. vill dock bygga egen låda så jag kan sätta upp portar från låda upp i hatthyllan också på nå snyggt sätt..

Gärna lite tips osv smile

Hej jag har ett problem, inga tjejer vill ligga med mig, vad gör jag för fel?

Säg vad du har för grejer först, sedan vad du vill ha ut av anläggningen. Ska du ha portar genom hatthyllan så blir det bandpasslåda för dig om du inte har skidlucka? Själv kan jag inte räkna lådor däremot. Sedan är det bara att söka här på sidan på s40 så får du upp flera som har byggt snyggt i dessa bilar. Vad har du för framsystem?

Jeremy Clarkson "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Saab 900 "Saabina" (1985)
Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
19 januari 2012 · 1 312 Inlägg

Som Lillaliljan skriver. De är lite svårt atthjälpa då redan sakt va du ska göra. Du ska ha en baslåda som du bygger själv med portarna genom hatthyllan. punkt.

De jag bara kan säga som du kan tänke på. Är hur du ska sätta fast lådan. Tänk på att antigen sätta karborre på själva lådan både under samt mot alla "väggar". Notera också så inte din matta "golv" rör på sig så mycket. Inge vidare kul om du gör en sväng och baslåda skuttar iväg där bak.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang