Bye bye Sverige. Norge here I come :D

LIVINL0UD
9 februari 2007 · 1 582 Inlägg

Jepp nu var det dags för min del att ta förväl av Sverige smile
Som en del tidigare läst i mina andra topics angående Norge det är så att jag ska flytta dit och det gör jag redan imån big_smile

Det kommer bli riktigt kul att testa på något nytt men ändå så känner jag mig väldigt nervös, men som tur är så flyttar jag inte själv utan med två vänner, vi ska bo i en liten mysig etta i centrala Oslo på "Thereses gate"

Har sökt massvis med jobb inom lagerarbete och dagligvaru. Kommer definitivt fortsätta söka tills jag får ett jobb, men det lär inte bli ett problem, jag är mer än villig att arbeta, sen så har jag även väldigt goda betyg från gymnasiet om det skulle påverka något tongue

Det tråkiga med flytten är att jag kommer lämna mina nära och kära och självklart garaget.org sad Men jag kommer att hälsa på i Sverige lite då och då, så ni slipper mig inte helt, men ganska mycket wink

Vill tacka alla trevliga människor här på garaget, ni rockar och fortsätt i samma stil som tidigare.

Och alla ni som ska på Wintercruise så ses vi där förhoppningsvis. Det var allt, hoppas ni kommer sakna mig haha wink

Mvh Pappi

Senast redigerat av Pappi (9 februari 2007)

Hurricane DRIVER @ HWR.se
9 februari 2007 · 621 Inlägg

Lycka till då.

- V8 - 4 ever . . .
_________________
chrizz Administratör
9 februari 2007 · 11 790 Inlägg

Vadå lämna garaget.org? Har dem inte internet i norge eller? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
LIVINL0UD
9 februari 2007 · 1 582 Inlägg

chrizz skrev:
Vadå lämna garaget.org? Har dem inte internet i norge eller? smile

Kommer tyvärr att bli ganska inaktiv på ett bra tag då jag inte tar med mig datorn dit hmm datorn får inte plats i en etta big_smile men så fort jag börjat jobba så ska jag skaffa mig en laptop och bli aktiv igen smile

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
9 februari 2007 · 2 258 Inlägg

Du får gå till biblioteket och hålla kontakten med oss! smile
Lycka till i Norge!

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
THEBADGUY Gorgilus addictus
9 februari 2007 · 4 737 Inlägg

Dont dare to leave GORG tongue..... haha.

Men lycka till i norge!

MVH/Nicklas

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
LIVINL0UD
9 februari 2007 · 1 582 Inlägg

Tack så otroligt mycket för allt alla, och ja jag ska till biblioteket så jag kan hålla kvar kontakten här på GORG.

Nu har jag packat ner allt i bilen, och det är dags för mig att åka. Ta hand om er alla.

**Pappi has left the building**

Murvald Knegare
9 februari 2007 · 718 Inlägg

Lycka till med flytten!

Hade!

William 2009-02-20
Mäki Långsam Perfektionist
9 februari 2007 · 4 800 Inlägg

C yaa, ha det bra när du läser detta! wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Emirio
9 februari 2007 · 81 Inlägg

lycka till ! sköt om dej wink

LIVINL0UD
12 februari 2007 · 1 582 Inlägg

Tjenare alla smile

Nu sitter jag på buss-stationen i Oslo. Skønt att man hittat ett Internet cafè i alla fall.
Har varit i stan och kollat nu dom dagarna som jag varit hær och jævlar vad mycket folk det ær øverallt. O jævlar hur dom kør hær egentligen, riktigt skumt att jag inte sett någon olycka ænnu då de kør som det vore ett rally i hela Oslo haha big_smile

Fast jag ær nog bara ovan då jag bott i en liten skit håla, aja det var allt, ni får ha det toppen så hør jag av mig igen så fort jag får sitta vid en dator.

Mvh Pappi

John87 Stolt Volvoägare
12 februari 2007 · 4 913 Inlägg

Ja, lycka till!

Inte för att jag lär sakna dig, men jag önskar dig all lycka iaf!

PS. Ta det inte personligt nu, jag känner dig helt enkelt inte och just därför lär jag inte heller sakna dig tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang