7177
Sök

saknar sommaren=(

TSQ
13 februari 2007
kan du bada badkar då?

892 Inlägg
13 februari 2007
Car_Babe skrev:
Volvonator skrev:
Car_Babe skrev:

nehe whoo vilken sommar i så fall=) fan vad gött...ska ta mig sola varje dag i så fall om det är fint väder=D älskar o ligga under solen när det är varmt..men det är inte så kul om man råckar somna det har hänt ett antal ggr..men tur som så bränner jag mig aldrig blir bara brunare konstigt nog=D förra sommaren badade inte jag så mkt..hehe ja vill nog inte berätta varför låter löjligt;)
men i sommar ska ja fan bada jag ska tvinga ner mig i vattnet men inte ensam ..nej det vågar jag inte ;)hehe

snälla
berätta vardför bada du inteee

haha för jag är rädd att det ska komma nån o bita mig i tårna eller dra ner mig i vattnet när jag simmar kanske en gädda ir nått..hehe de va väl inte nåt egentligen..men alla har sin lilla pinsamhet wink

Alltså det där fenomenet har min jänta också. Förstår inte... ;P

Men urk ja, längtar till sommaren, jäkligt less på snö och framför allt KYLAN nu!

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

455 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
Volvonator skrev:
kan du bada badkar då?

hehe ja de kan jag:P big_smile men inte när ja inte kan se botten då blir de lite läskigt;)

455 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
Android skrev:
Car_Babe skrev:
Volvonator skrev:

snälla
berätta vardför bada du inteee

haha för jag är rädd att det ska komma nån o bita mig i tårna eller dra ner mig i vattnet när jag simmar kanske en gädda ir nått..hehe de va väl inte nåt egentligen..men alla har sin lilla pinsamhet wink

Men urk ja, längtar till sommaren, jäkligt less på snö och framför allt KYLAN nu!

vad är hon rädd för då?big_smile

892 Inlägg
13 februari 2007
Car_Babe skrev:
Android skrev:
Car_Babe skrev:

vad är hon rädd för då?big_smile

You name it. Gäddor, hajar, torskar... lol tongue
Nåja, det kanske inte är så extremt, hon fånar sig nog mest...men lite orolig är hon allt. tongue

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
13 februari 2007
Ja fy fan vad underbart det ska bli med sommar.. big_smile tyvärr har inte pengarna och tiden räckt till för att hinna göra så mycke med bilen i vinter.. sad får bli ett rullande projekt helt enkelt alltså.. Men sommaren kommer bli underbart.. big_smile Car_Babe jag kan nog offra mej att bada med dej om du inte vågar själv.. wink

178 Inlägg
13 februari 2007
Lycka är dagen man byter till sommardäcken, då vet man att heeeela sommaren ligger framför och väntar big_smile

Sök