Eftersnack Årets sista riktiga träff, MediaMarkt Örebro 22/10

Scoore
24 oktober 2011 · 829 Inlägg

PerssonTheKung skrev:

Scoore skrev:

viciousnightmare skrev:
Bara ett apropå nått annat iom att dom flesta från Örebro redan kollar av tråden , nu som det inte är några träffar utomhus i år . Brukar ni ha några *garageträffar* som i träffas och hjälpa varandra med bilarna ?

Jag har aldrig sett en sån träff faktiskt,men hade varit riktigt fint egentligen! smile

det är ju inte direkt någe speciellt, bara alla på mässan som åker ner och ställer sig nere i comventum istället för att stå på mässan och frysa smile kom ner någon helg å kolla smile

Jo alltså jag har varit ner i Conventum på vintern och kikat lite,men när jag fick min rwd så blev det inte mycket sånt förståeligt nog.

nu har man ingen rwd igen så blir väl att leta nån billig som man kan leka med,och kanske kika in till och från i garaget.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
PerssonTheKung -->*Persson*<--
24 oktober 2011 · 287 Inlägg

dahlens skrev:

PerssonTheKung skrev:

Scoore skrev:

Jag har aldrig sett en sån träff faktiskt,men hade varit riktigt fint egentligen! smile

det är ju inte direkt någe speciellt, bara alla på mässan som åker ner och ställer sig nere i comventum istället för att stå på mässan och frysa smile kom ner någon helg å kolla smile

du pratar om en helt annan sak.... han undrar om det finns några som brukar åka runt och träffas och hjälpa varandra att skruva på bilarna under vinterhalvåret...

sorry, miss av mig. aja det blev ju en inbjudan till comventum iaf tongue haha ber om ursäkt för mitt misstolkande

"Drive It Like You Hate It"
Volvo V70N "wäjsötin" (2001)
Opel Frontera "--4x4--" (1995)
viciousnightmare
24 oktober 2011 · 36 Inlägg

dahlens skrev:

PerssonTheKung skrev:

Scoore skrev:

Jag har aldrig sett en sån träff faktiskt,men hade varit riktigt fint egentligen! smile

det är ju inte direkt någe speciellt, bara alla på mässan som åker ner och ställer sig nere i comventum istället för att stå på mässan och frysa smile kom ner någon helg å kolla smile

du pratar om en helt annan sak.... han undrar om det finns några som brukar åka runt och träffas och hjälpa varandra att skruva på bilarna under vinterhalvåret...

Just det kan inte på mitt bara liv tro att alla som gör större byggen ligger ute i snödrivan he he
det finns lite lokaler av större format men då måste man vara några stycken annars blir det ju jätte dyrt .
Men kan ju bara bra och känna folk lite först med wink

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
Scoore
24 oktober 2011 · 829 Inlägg

viciousnightmare skrev:

dahlens skrev:

PerssonTheKung skrev:

det är ju inte direkt någe speciellt, bara alla på mässan som åker ner och ställer sig nere i comventum istället för att stå på mässan och frysa smile kom ner någon helg å kolla smile

du pratar om en helt annan sak.... han undrar om det finns några som brukar åka runt och träffas och hjälpa varandra att skruva på bilarna under vinterhalvåret...

Just det kan inte på mitt bara liv tro att alla som gör större byggen ligger ute i snödrivan he he
det finns lite lokaler av större format men då måste man vara några stycken annars blir det ju jätte dyrt .
Men kan ju bara bra och känna folk lite först med wink

Haha knappast är dom ute. Många har jättefina garage,men jag har försökt vid några tillfällen att få hyra in mig någonstans.. utan resultat vilket gör en lite omotiverad.. är ju inte direkt skitskoj att mecka motor och diff ute på vintern. men det gjorde jag ändå,enbart för det var ett Måste.

Underlättar ju om man känner folket,men är ju inte helt lätt att lära känna dom om man aldrig får in en fot tongue

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
viciousnightmare
24 oktober 2011 · 36 Inlägg

Själv har jag inte nått projekt för vintern pga som många andra inget garage , men är mer en behjälplig och ställa upp för andra tills den dagen kommer man har tak själv.
Är ju ett sätt och bli känd med andra med tycker jag , sen har man rätt så bred erfarenhet med bilar på alla plan . Är ju utbildad billackerare  och har en hel del totala byggen bakom mig med båda karosseri jobb samt motor . Så nu är stenen kastat wink

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
PerssonTheKung -->*Persson*<--
24 oktober 2011 · 287 Inlägg

viciousnightmare skrev:
Själv har jag inte nått projekt för vintern pga som många andra inget garage , men är mer en behjälplig och ställa upp för andra tills den dagen kommer man har tak själv.
Är ju ett sätt och bli känd med andra med tycker jag , sen har man rätt så bred erfarenhet med bilar på alla plan . Är ju utbildad billackerare  och har en hel del totala byggen bakom mig med båda karosseri jobb samt motor . Så nu är stenen kastat wink

Nu försa du dig! Skicka ditt nr i Pm, jag har garage å behöver min bil lackad tongue om du har lust alltså, har allt utom kunskapen att lacka ^^,

"Drive It Like You Hate It"
Volvo V70N "wäjsötin" (2001)
Opel Frontera "--4x4--" (1995)
viciousnightmare
24 oktober 2011 · 36 Inlägg

PerssonTheKung skrev:

viciousnightmare skrev:
Själv har jag inte nått projekt för vintern pga som många andra inget garage , men är mer en behjälplig och ställa upp för andra tills den dagen kommer man har tak själv.
Är ju ett sätt och bli känd med andra med tycker jag , sen har man rätt så bred erfarenhet med bilar på alla plan . Är ju utbildad billackerare  och har en hel del totala byggen bakom mig med båda karosseri jobb samt motor . Så nu är stenen kastat wink

Nu försa du dig! Skicka ditt nr i Pm, jag har garage å behöver min bil lackad tongue om du har lust alltså, har allt utom kunskapen att lacka ^^,

Och så är gjord big_smile

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
Scoore
24 oktober 2011 · 829 Inlägg

PerssonTheKung skrev:

viciousnightmare skrev:
Själv har jag inte nått projekt för vintern pga som många andra inget garage , men är mer en behjälplig och ställa upp för andra tills den dagen kommer man har tak själv.
Är ju ett sätt och bli känd med andra med tycker jag , sen har man rätt så bred erfarenhet med bilar på alla plan . Är ju utbildad billackerare  och har en hel del totala byggen bakom mig med båda karosseri jobb samt motor . Så nu är stenen kastat wink

Nu försa du dig! Skicka ditt nr i Pm, jag har garage å behöver min bil lackad tongue om du har lust alltså, har allt utom kunskapen att lacka ^^,

Aa men vafan.. garage? ge hit! sad

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Nissee
29 oktober 2011 · 309 Inlägg

får väl säga att det var en bra anordnad träff med bra mkt mer uppslutning än vad jag någonsin trott att det kunde bli i örebro. Bra jobbat!

Volvo 740 "swedish motor" (1989)
Volvo 740 "M50b25 turbo" (1989)
Tiiiseen
6 februari 2012 · 526 Inlägg

+1

per-ling skrev:

Newman skrev:
http://www1.garaget.org/archive/160/159 … 540062.jpg

En bild som jag tog på Olivers 206 i ett garaget under träffen igår smile

En riktigt jävla snygg Pegutt måste ja säga cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang