Eftersom jag ångrade mig att sälja min lilla pärla så får man väl hitta på nått med den iallafall.. Projektet kommer gå långsamt eftersom pengarna inte växer på träd när man har hus och två barn..
Anledningen till denna tråden är för att få lite ideer och kanske kunna ge nån annan lite ideer, jag behöver dessutom en del inspiration då man är ganska lat av sig..
En bild på kärran som ska pillas med kanske?
![https://www1.garaget.org/archive/79/78510/274649/274649-2588330.jpg]()
Bilen är just nu ganska orginal och skit tråkig men ska förhoppningsvis bli lite roligare med tiden, den är skitig och riktigt matt i lacken, men börjar jobba nästa vecka och får då tillgång till till tvättplatta och chans till att stå inomhus och pilla..
Blir förhoppningsvis av med min 440 nu i dagarna och då ska det inhandlas lite roligare fälgar till att börja med.. För tillfället så hålls det på att instaleras lite ljud då förra ägaren plockade ut ALLT som hade med stereon att göra..
Fick installerat en Pioneer Deh-1220MP och ett par 6*9 i orginalhålen igår (fick skruva dom underifrån) Tog tyvärr inga bilder på detta eftersom jag inte hade några planer på nån projekttråd på denna bilen..
Det som jag vet kommer att komma inom det närmsta är mer stereo, fälgar, polering, eventuellt ögonlock och en rejäl sänkning efter besiktningen..
Har ni kul prylar liggandes eller några roliga ideer på "uppgraderingar" så hojta till..
Kommer mer bilder och planer i nästa vecka när bilen kommer in å jobbet.. Nån som har rensat en sådan på emblem? Är dom bara limmade?