10304
Sök

Tips och Hjälp med Basköp

5 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
Tjaa!!
jag har hittat en bas som jag länge har velat ha.. märket är Audiobahn, och eftersom priserna på Audiobahn är skyhöga här i sverige funderar jag på att imoprtera. finns det någon här som har provat på imort av basar och vet vad frakten ligger på??

Här är en länk på dom grejjerna som jag funderar på att köpa. är det något mer som behövs för att det ska funka så kan ni gärna säga till.

http://caraudiosecurity.com/shop/cart.html

Tacksam för svar // Jocke

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
12 februari 2007
Jorrke skrev:
Tjaa!!
jag har hittat en bas som jag länge har velat ha.. märket är Audiobahn, och eftersom priserna på Audiobahn är skyhöga här i sverige funderar jag på att imoprtera. finns det någon här som har provat på imort av basar och vet vad frakten ligger på??

Här är en länk på dom grejjerna som jag funderar på att köpa. är det något mer som behövs för att det ska funka så kan ni gärna säga till.

http://caraudiosecurity.com/shop/cart.html

Tacksam för svar // Jocke

Länken funkar inte.. man kommer till ens kundvagn bara.. och den är ju självklart tom..  försök skicka en ny länk ska du se:) hehe

542 Inlägg
12 februari 2007
Dom tar 80pund(ca 1100kr) för frakten oavsett omman beställer en eller fler prylar.

Solfilmsmontör
950 Inlägg
12 februari 2007
Lönar sig bara att importera om man ska ta hem stora mängder, men eftersom england är med i EU slipper man tull avgift o sånt. Det är iaf ett plus i kanten.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

542 Inlägg
12 februari 2007
Skulle ha lagt lite mer pengar på HU:en!

5 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
okej jag är inte så bra på billjud och vet inte vad HU:n är, kan tänka mig att det står för Head Unit eller nått (cd:n)

hur stor roll spelar det om man köper en cd för 600kr och en för 2000kr. vad är skillnaden på dom.

vill inte vara jobbig nu men.. //Jocke

542 Inlägg
12 februari 2007
HU = huvudenhet, stereo.

Den största skillnaden är att en dyrare stereo har fler och bättre inställningsmöjligheter så som eq, tidskomp mm

5 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
okej ska tänka på det.

men hur gör man om man ska beställa från utlandet?
man kan väll inte betala i förskott, lätt att bli blåst osv.

Sök