Hej! Tänkte lägga en beställning på Canbus xenonkit 50w så snart som möjligt. Har tidigare kollat på kit från xenonkungen.se men hittade Bilupplysningen.se idag, tänkte höra med er vad era åsikter/erfarenheter är av dessa.
Priset blir nästan det samma, då det är fraktfritt över 300kr från bilupplysningen. Någon som vet om det är kvalitetsskillnad eller så?
Jag kör med xenonkit från xenonkungen i mina vanliga lyktor och är toknöjd.. sen kör jag med xenonkit från oljebaren (100w xenon) i extraljusena och är lika nöjd där..
Jag kör med xenonkit från xenonkungen i mina vanliga lyktor och är toknöjd.. sen kör jag med xenonkit från oljebaren (100w xenon) i extraljusena och är lika nöjd där..
Okej, det verkar som att fler har handlat från xenonkungen.. Får väl ta därifrån med
Okej, det verkar som att fler har handlat från xenonkungen.. Får väl ta därifrån med
Jag handlar från www.xenonline.se de är riktigt schyssta till ett jävligt bra pris.