Arg invandrare som inte fick köpa bil (från honda klubben)

sa11e Tro mig det går att köra fortare än 110:)
9 februari 2007 · 215 Inlägg

Hakan_J skrev:
Hahaha helt klockren,han har ju skapat ett nytt uttryck iallafall "jag ska k###la din mamma upp och ner"

Det finns en annan som säger det i en uppringning å den är ett par år gammal: skola för utvecklings störda invandrare heter den.. så jävla rolig den är.. en invandrare som blir upp ringd å på den vägen vart det..

Jag kör traktor:)
jokke_b
11 februari 2007 · 315 Inlägg

dum jävel allså... båda två man kan la ändå lägga sig med tlf på lr??? men nu fick man ju reda på vad de va för nån idiot man skulle sälja bilen till haha.. den va grym den allså

Allt eller inget!!!
_TiNcO_ Personbilssystemstekniker.
12 februari 2007 · 365 Inlägg

Påminner mig lite om när jag skulle sälja min gammla mazda. "Jag kommer om 40min" efter ett dygn hade han fortfarande inte kommit.

Men sen ringer ett annat exemplar ifrån göteborg (ska tillägga att det är 20mil enkel resa) och vill köpa den, det var ju inte världens finaste mazda heller. Den gick ju ens inte som han skulle, vilket köparen var mycket väl medveten om. Finns det inga skabbiga mazdor i göteborg eller?
Men lika glad är jag för det, jag blev ju av med den iaf.

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
17 februari 2007 · 1 290 Inlägg

RouziMotorsport skrev:

andreas_940 skrev:
Han låter lite som Sacha ??

RouziMotorsport skrev:

k


kan ni svenskar snacka andra språk eller?
ni snackar engelska med en jävla ful svensk dialekt.
plus att ni lär er engelska gratis och ändå kan ni inte ens snacka med riktigt dialekt..

Tänk lite innan ni skriver
Har ni åsikter som upprör andra så ta dem till något annat ställe, detta är andra gången som jag ser sånt här skit på garaget.org och detta e ju för fan en hemsida angående bilar..


Dra inte alla över en kant men den idioten i telefonen var ju klart ett psyk fall, om det nu var äkta förstås! smile

Men snälla!!
Det är skillnad på att tala ett språk med brytning och som i detta fallet då han inte ens kan få ihop en enkel mening.
Grejjen är att man uppför sig inte så när man för ett samtal. Det handlar om sunt förnuft.

Sedan kan man då undra om det finns något folk i världen som inte har någon brytning när de ska tala ett annat språk?
Tex. Britternas engelska låter väl om något som skit?? och då är det deras modersmål.

Du är väl också medveten om att det finns olika dialekter av engelska, så hur vet DU vilken som är rätt eller fel? (syftar på att du tycker Svenskarna pratar med fel dialekt/brytning)

Och för att avrunda inlägget.
Lägg ner allt snack med "dra inte alla över samma kam" för det jäkla snacket kommer BARA upp i diskutioner där det är buhu om invandraren.

Mina herrar. Killen som skrev inlägget ovan måste va rätt så pantad i huvudet.
Han som skrev innan dig sa att han alldrig skulle sälja en bil till en invandrare eftersom han inte kan snacka rent? Då menade jag att man inte skulle klaga så mycket på hur invandrare bryter på svenskan eftersom ni själva inte ens kan prata ren engelska utan att det låter som att ni pratar svenska! Förstår du vad jag menar??

OBS! Man skall inte dra alla över samma kant vare sig det handlar om invandrare eller vad fan som helst. lär dig det..

orka med garaget.org
ett gäng pantade idioter som tror dem vet allt.... nä nu byter jag till Hondaklubben istället!!

haha du sa nyss att man inte skulle dra alla över samma kant?! Sen säger du: orka med garaget.org
ett gäng pantade idioter som tror dem vet allt.... haha undra vem som är totalt jävla pantad??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
kadden
18 februari 2007 · 62 Inlägg

han fick med rasist också..det är fn det enda dom kan säja *** och rasist

blacken
18 februari 2007 ·

Vilken snubbe. han behöver en låång kurs i social kompetens.

Westergren Large Cap
18 februari 2007 · 1 816 Inlägg

Haha! Den var rolig. smile

mr_persiano *GULAN*
18 februari 2007 · 647 Inlägg

Alltså vem fan åker kl 22 el 23 och kollar på bil......Det är ju mörkt ute...vad ser man egentligen....

Jag vet inte....men jag har aldrig gjort det....och den snubben borde gå och lära sig snacka....

Det kan ju ha vart så att han åkt fel eller fått fel adress av killen som ville sälja bilen eftersom han snacka cpigt.....

Jaja iallafall så var det rätt roligt....

Nalle-74 BTC RACING
18 februari 2007 · 114 Inlägg

Invandrare eller ej, så beter man sig inte, killen skulle nog behöva en klocka och såpa till munnen.
Skulle inte vilja sälja min bil till en sån idiot som detta tydligen var och det har inget imot att han är invandrare eller ej, finns svenska som beter sig lika illa så...
Säg att han skulle köpa en bil av en och sen hittar han ett dolt fel en vecka senare.... uj uj uj....
Roligt att lyssna på men om man tänker efter sån en j-vla dåre.....

MVH: Nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
c0nne
18 februari 2007 · 401 Inlägg

Folk som inte vill sälja sin bil till invandrare;

VAD F-N spelar det för roll vart folk kommer ifrån som köper bilen?
Bara man får sina pengar?!

Personligen skiter jag i om jag säljer bilen till svensk, invandrare eller till en åsna, sen är det en annan sak som i detta fallet en komplett idiot, men det finns det massor av i alla olika sorter!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
beemern .......
18 februari 2007 · 2 655 Inlägg

c0nne skrev:
Folk som inte vill sälja sin bil till invandrare;

VAD F-N spelar det för roll vart folk kommer ifrån som köper bilen?
Bara man får sina pengar?!

Personligen skiter jag i om jag säljer bilen till svensk, invandrare eller till en åsna, sen är det en annan sak som i detta fallet en komplett idiot, men det finns det massor av i alla olika sorter!

saken va väl den att han inte kom i tid så killen for hem och la sej. därför fick han han inte köpa den...

c0nne
18 februari 2007 · 401 Inlägg

nä jag säger inget om just detta fall, sa ju att; "som i detta fall en komplett idiot".
Förstår verkligen varför den inte blev såld till honom, hade heller inte sålt en bil till en sån person.

Men vad jag menar är att jag läst/hört folk skriva/säga att dom inte vill sälja sin bil till invandrare alls.

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Fordofilen
18 februari 2007 · 519 Inlägg

Hahaha vilken stjärna big_smile
Säljarens morsa borde ringa upp snubben å fråga när dom ska ses tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang