7551
Sök

Repor i dataskärmen! Kan man göra något åt det? (ändrad rubrik)

464 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
Som rubriken lyder så har jag fått en repa i skärmen som är lite irriterande. Går det att dölja på något viss eller är det bara å leva med det tills man har råd att köpa en annan.
Senast redigerat av lixer (20 februari 2007)

Smålänning
7 887 Inlägg
20 februari 2007
Du kan ju köpa färg, färgbutikerna blandar riktigt bra, sen slipar du ner lite, lägger på primer och lack. låter jobbigare än det är.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

2 594 Inlägg
20 februari 2007
hur stor är repan och hur djup??är den inte allt för djup brukar det gå at polera ner
annars finns det en slagt stick man köper påminner om ett läppstift man drar i repan med samma färg så försvinner den

Smålänning
7 887 Inlägg
20 februari 2007
Märkte att tråden låg i off topic smile

Eeee, är det repor i någon av bilens skärmar eller är det datorskärmen? tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 februari 2007
Till audi finns det i alla fall ifyllnadsfärger smile Så du köper en liten flaska och lägger i repan! smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

464 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
om vi säger så här. Mölrkte att dataskärmen var smutsig idag så jag tänkte rengöra den. hittade fönsterputs och tänkte att det borde duga. letade även efter något bra att torka med men hittade inget så jag tog hushållspappper. vet inte om det var det som gjorde repan eller jag tror det är en repa iaf för jag kan inte torka bort det iaf.

så bästa sättet å fixa detta då om det nu funkar med det ni gett förslag på.

464 Inlägg
20 februari 2007
Trådstartare
kom just på att jag kanske inte var nog tydlig i första inlägget. Men som jag skrev i mitt inlägg ovan här så var det en dataskärm, kom just å tänka på det.

Knegare
719 Inlägg
21 februari 2007
Tejpa över den?

Det kan inte fungera me sånt där crap som man har på cd skivor för att ta bort repor? Annars vettifasiken asså ./

William 2009-02-20

Sök