6143
Sök

Avregistrering..

knicker
17 februari 2007
Trådstartare
Hur går jag till väga för att avregistrera min inloggning?

482 Inlägg
17 februari 2007
Din inloggning? Själva användarnamnet eller så att du inte loggar in automatiskt?
Ifall det är det senare så "Logga ut" högst upp till vänster.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

knicker
17 februari 2007
Trådstartare
Ehh.... Alltså, jag fattar hur man loggar ut, vad det snarare handlar om är att jag vill ha inloggningen borttagen från forumet, avregistrerad eller vad man nu ska kalla det...

845 Inlägg
17 februari 2007
radera din bil, och logga inte in tongue eller skriv ett PM till chrizz att duvill bli borttagen, eller så letar du digfram-..

knicker
20 februari 2007
Trådstartare
Jag gjorde precis samma sak för ett halvår sedan, då någon saatt det skulle försvinna efter ett tag, men kontot ligger fortfarande kvar. Plus att jag redan letat igenom typ överallt där det skulle kunna tänkas finnas något att ta bort det med.
Vill inte ha kvar mitt konto helt enkelt. Kunde tydligen inte ta bort min mailadress och vill inte ha den liggandes på en server jag aldrig kommer besöka mer...
Senast redigerat av knicker (20 februari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
20 februari 2007
Vill man inte besöka sidan mer så låt bli bara.

Kontot kan inte tas bort av dig, utan endast av Administratör.

Läs i support-forumet, finns liknande tråd där. Är för lat för att dra fram länken till dig nu bara.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

knicker
22 februari 2007
Trådstartare
Jag såg den tråden, och jag har skickat pm till chrizz, men inget tycks ha hänt än.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 februari 2007
knicker skrev:
Jag såg den tråden, och jag har skickat pm till chrizz, men inget tycks ha hänt än.

Han tar nog det när han kan smile

Annars kan du ju göra som någon sa i en annan tråd:
Ta bort all info på kontot och skriv nåt i stil med "Kontot är inaktivt!" som presentation.

Tror att det kommer att gallras ut så fort en moderator ser det, är ju rätt så onödigt att det ligger kvar då..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Moderator+
1 081 Inlägg
22 februari 2007
Sluta besök sidan helt enkelt, ditt konto kommer raderas automatiskt efter nått år pga inaktivitet.

Låser denna tråden då den ligger i fel forumdel och frågan är besvarad.

Vem jag?

Sök