Söker 3 personer att dela garaage med. Malmö/Östra Grevie

Al_xxx
29 mars 2012 · 50 Inlägg

Hej grabbar smile

Söker 3 stycken skötsamma personer att dela garage med, ca 20-25 minuter ifrån Malmö.

Lokalerna kommer snart börja byggas om och kommer då utrsutas med tillgång till vatten, el och avlopp smile

Hyran/månad för 100 kvm (Tänkte att man kunde dela av 100 kvm till fyra platser och då få ut 25 kvm/plats) är 3800 exklusive skatt. Med skatt blir 4750 kronor i månaden och med enkelmatematik så förstår ni att om vi delar hyran på 4 personer så hamnar hyran på 1187,50/månad/person smile

Så vem är intresserad? wink

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
332tii
2 april 2012 · 77 Inlägg

20-25 min från Malmö kan ju innebära  väster om Köpenhamn nästan, går det inte att speca lite tydligare var det ligger?

Johan Sjöström
BMW 328tii
NS 8.29
BMW 332tii "M3 ti" (1999)
robinH
2 april 2012 · 98 Inlägg

Kan vara intresant! Mer info tack!

Al_xxx
3 april 2012 · 50 Inlägg

Ligger runt Östra Grevie :-)  Kommer med mer info. Ikväll om jag inte glömmer bort :-)

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
robinH
3 april 2012 · 98 Inlägg

Hör gärna av dig med mer info! Slänger iväg ett pm till dig med mitt nr!

Al_xxx
3 april 2012 · 50 Inlägg

Tja grabbar smile

Verkar ha blivit poppis detta och det har dykt upp många frågor i PM men för att ge alla en rättvis chans så har jag gjort som så här att jag har kopierat ut mailkonversationerna jag haft med hyresvärden och klistrat in dem här under för att besvara allas frågor.

Namn och mailkonton är raderade ur säkerhetssynpunkt.

Mailen längst ner är äldst, and so on.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej



På fredag har vi tekniskt samråd med kommunen och därefter börjar vi att bygga någon vecka efter.



Storleken på lokalerna kommer att vara ca 100kvm/st och de kommer att kosta ca 3 800kr/mån.



Det är redan 7 st som har bokat lager av totalt 16 st.



Höra av dig om du också vill boka ett lager så återkommer vi med en mer exakt tid då byggnaden beräknas blir färdig.






Från: A
Skickat: den 26 mars 2012 06:46
Till:
Ämne: RE: SV: Förfrågan via din butik



Hej

Var ett tag sen jag hörde av mig gällandes lokaler.

Hur går det?
Är fortfarande intresserad av lokaler.

Hur blir det i så fall med storlek på ytan osv?

Med vänlig hälsning


Subject: Re: SV: Förfrågan via din butik
From:
Date: Tue, 29 Nov 2011 12:19:42 +0100
To:

Hej ,



Den nya hallen är inte byggd än men vi väntar på bygglov denna veckan.



Vi kommer att erbjuda de första hyresgästerna en billig hyra på 450kr/kvm/år exklusive fastighetsskatt och moms.



Hyran kommer då att ligga på ca 3 800kr + moms. Tror inte att du kan hitta nybyggda isolerade lokaler billigare.



Hör av dig om du vill boka ett fack.


Bästa







29 nov 2011 kl. 09:46 skrev "" <@hotmail.com>:

    Hej
     
    Kommer ihåg att ni hade annonser på blocket angående lager/garage på blocket för några månader sen i Östra Grevie.
     
    Är det samma lokaler? Var nämligen där och kollade men var då ensam och hade ingen att dela utrymmet och hyran med.
     
    Vad tror ni kostnaden för hyran kommer att kosta för ett fack om 100kvm?
     

    > Subject: SV: Förfrågan via din butik
    > Date: Wed, 23 Nov 2011 22:06:03 +0100
    > From
    > To:
    >
    > Hej
    >
    > Vi ska precis bygga nya varmlager i Östra Grevie som kommer att vara uppdelade på fack som är 100kvm/st. Om ni tar två sådana får ni den ytan ni behöver. I facken kommer att finnas egen el, avlopp i golven förberett för en toalett och vatten.
    >
    > Värme fixar man med en egen luft/luft värmepump. Byggstart är om några veckor och hallen beräknas bli klar i början av nästa år.
    >
    > Området är inhägnat och belyst med kamerabevakning och grind som är tag styrd, dvs endast de som har kodade kort kommer in och ut från området.
    >
    > Är ni intresserade av detta så kan du återkomma.
    >
    > Bästa
    >
    >
    > -----Ursprungligt meddelande-----
    > Från:
    > Skickat: den 23 november 2011 20:25
    > Till:
    > Ämne: Förfrågan via din butik
    >
    > Hej.
    > Mitt namn är *** och jag söker en lokal på ca 200 kvm.
    >
    > Vi är ett gäng killar som håller på med
    > entusiastfordon som söker en lokal/garage där vi
    > kan meka med våra bilar i lugn och ro.
    >
    > Vi bor i Malmötrakten så det är viktigt att
    > lokalen ligger i närheten.
    >
    > Med vänlig hälsning, ***

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
Evets
5 april 2012 · 643 Inlägg

Vad blir hyran efter första året? Då det står att de är rabatterad under första hyres året?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang