3857
Sök

Usb sd card adapter till volvo sc stereo...

126 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
nån som vet hur man ska koppla en yatour usb sd card adapter till volvo sc stereo? verkar som den får för lite ström ,då man ska ladda mobilen från usb uttaget så laddar de max 2 sek sen bryts de och så går de om och om igen.. nån som har några bra tips på vad man kan göra

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
18 februari 2012
Kanske inte klarar av att leverera så pass mycket. Funkar den att spela musik ifrån?

Hellre Nürburgring än vigselring

Forummoderator
18 349 Inlägg
18 februari 2012
Tråden luktar billjud och flyttas därför till detta forum.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

126 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
om ja kopplar in mobilen så spelar den hur bra som helst ,laddade ner flera nya låtar igår men 5 av dem funkar resten finns inte

ubbeeh
15 april 2012
Lånar denna tråd:

Har en HU-650 med en yatour och döpt mapparna på usb minnet CD01,CD02 osv som man ska men jag kan ändå inte byta mellan mapparna på sterion. Har upptäckt att spelar jag sista låten i mapp CD01 så byter den mapp till CD02 men jag kan inte byta därimellan själv. Sen när sista låten  iCD02 spelats så kör den tillbaka till 01, har bara 2 mappar just nu. Vad kan felet vara?

126 Inlägg
16 april 2012
Trådstartare
hade likadan på min sc stereo som funkade  lite som den sj ville , laddade ner 20 låtar på sd kortet men bara 5 av dem funkade . enda bra med den är att du kan koppla in mobilen  och lyssna på låtar du har på telefonen.

ubbeeh
16 april 2012
Hel lustigt, testat 5 olika minnen från olika tillverkare, alla är likadana

126 Inlägg
ubbeeh
17 april 2012
det går kalas:)

Sök