Volvo 740 kopplingsschema till vakuum till AC:n

mustang1966 lastbils chaufför
2 maj 2012 · 240 Inlägg

Som rubrik så letar ja efter ett kopplingsschema till vakuum slangarna som styr vart luften ska blåsa!

Jag har haft ut hela värme paketet för att byta värme elementet och nu får ja inte luften att flöda dit den ska/ingen stans

Gud, som haver B23:n kär se till mig, som gasglad är. Vart jag mig i världen vänder, skall jag göra svarta ränder
köpes: har ni något till volvo 740 till salu så hör av er!
Volvo 740 TIC "Turbon" (1990)
Arn87
3 maj 2012 · 402 Inlägg

mustang1966 skrev:
Som rubrik så letar ja efter ett kopplingsschema till vakuum slangarna som styr vart luften ska blåsa!

Jag har haft ut hela värme paketet för att byta värme elementet och nu får ja inte luften att flöda dit den ska/ingen stans

Förstår om du inte gillar mitt förlag nu men annars så byt till ett värmepaket utan AC som bara styrs med vajer?

mustang1966 lastbils chaufför
3 maj 2012 · 240 Inlägg

Hedlisch skrev:

mustang1966 skrev:
Som rubrik så letar ja efter ett kopplingsschema till vakuum slangarna som styr vart luften ska blåsa!

Jag har haft ut hela värme paketet för att byta värme elementet och nu får ja inte luften att flöda dit den ska/ingen stans

Förstår om du inte gillar mitt förlag nu men annars så byt till ett värmepaket utan AC som bara styrs med vajer?

kommer inte hända att ja byter ner mig

Gud, som haver B23:n kär se till mig, som gasglad är. Vart jag mig i världen vänder, skall jag göra svarta ränder
köpes: har ni något till volvo 740 till salu så hör av er!
Volvo 740 TIC "Turbon" (1990)
Arn87
4 maj 2012 · 402 Inlägg

mustang1966 skrev:

Hedlisch skrev:

mustang1966 skrev:
Som rubrik så letar ja efter ett kopplingsschema till vakuum slangarna som styr vart luften ska blåsa!

Jag har haft ut hela värme paketet för att byta värme elementet och nu får ja inte luften att flöda dit den ska/ingen stans

Förstår om du inte gillar mitt förlag nu men annars så byt till ett värmepaket utan AC som bara styrs med vajer?

kommer inte hända att ja byter ner mig

Nä vill man ha AC så ska man givetvis inte göra det.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang