Nu har jag bestämt mig ang framsystemet. Beställt ett par dls up6i som kommer i morgon på posten, YES!!!! . Har även köpt isolering & högtalarkabel samt högtalaradapter.
I morgon blir det att påbörja installation!!!
Finns det någon annan som bytit framsystem på v70n -01 som har bilder lr någon guide lr något speciellt att tänka på? Man kan ju aldrig få för mycket kunskap!!
Nu har jag bestämt mig ang framsystemet. Beställt ett par dls up6i som kommer i morgon på posten, YES!!!! . Har även köpt isolering & högtalarkabel samt högtalaradapter.
I morgon blir det att påbörja installation!!!
Finns det någon annan som bytit framsystem på v70n -01 som har bilder lr någon guide lr något speciellt att tänka på? Man kan ju aldrig få för mycket kunskap!!
Har det nån betydelse om jag placerar delningsfiltren nära lr med 2 m kabel från högtalarna? Har tänkt att placera filtren i skuffen där jag har steget
Jag har mina delningsfiltren sitter i skuffen har inte märkt nån skillnad. Sätt dom inte för nära strömkablar eller fördelningsblock, filtrena kan plocka upp störningar.
Jag har mina delningsfiltren sitter i skuffen har inte märkt nån skillnad. Sätt dom inte för nära strömkablar eller fördelningsblock, filtrena kan plocka upp störningar.
Nu när man har ett dls-system fram blir min tanke att hålla sig till dls!
Nästa projekt:
Baksystem. Då jag ej vill ha 2kit bak så har jag tänkt mig dessa dls ultimate ux26 coaxial i bakdörrarna. Vad tror ni om dem, någon som kör samma uppsättning? Är det identisk ljudupplevelse i dessa som up6i? Vill ju inte att baksittare ska få bättre ljudupplevelse än chauffören!!! .
Det tråkiga är att grejerna inte är så billiga så man får vänta ett litet tag på att inhandla!
Kom och tänka på en till grej. Vilket/vilka dls-slutsteg ska man fixa om man ska kunna driva framsystemet (up6i) och ett baksystem (ux26).