Björkvik 30 Juni med Gsr

mr-gsr
30 maj 2012 · 43 Inlägg

Hej allihopa. Lördagen 30 juni har Gsr hyrt björkvikring för att ha bankörning hela dagen.Alla är välkomna att köra med sina bilar.Pris för körning hela dagen är 500:-/bil.Vi kommer att åka från Göteborg på fredagen 29 juni kl 16:00 för att förbreda allt ni som vill komma redan på fredag bör åka med vår karavan uppNi som vill komma och titta får gärna göra det men även ni måste anmäla er
Anmälan görs på Info@goteborgsstreetracing.se lämna namn telefonnr så kontaktar vi er. Välmött GSR

OBS: Krav för att köra är att man har hjälm, handskar, och bomullskläder
Sista anmälningsdag är 15 juni

Senast redigerat av mr-gsr (1 juni 2012)

Volvo 854 T "Gsr Edition" (1994)
Hermanssons_Garage
30 maj 2012 · 2 415 Inlägg

härligt! smile hade varit kul. men är ju ganska långt att åka sad

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
lavemangkillen
31 maj 2012 · 441 Inlägg

en sak jag undrade över då jag inte hittade något om de på sidan. vad är de för Db gräns på banan inte så kul om man åker ditt och inte får köra för att bilen låter för mycke sad

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
mr-gsr
31 maj 2012 · 43 Inlägg

tror inte det ska vara några problem med db gräns min låter rätt mycket

Volvo 854 T "Gsr Edition" (1994)
lavemangkillen
31 maj 2012 · 441 Inlägg

okej tänkte höra mig för efter som dom oftas är löjligt hårda med jludnivåer på banor osv.
Efter som min låter förjävla mycke så kan de vara bra att veta så man inte blir nekad att köra pga en sån skit sak:rolleyes:

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
salle1 AUTOTECH
31 maj 2012 · 762 Inlägg

Björkvik är ett privat flygfält!
Flygplan låter!
Ca 30 m bred ca 2,3km lång med en bromsträcka på 800m = 1,5km gasen i botten, mer om man vågar!
Det finns mängder av vids på garaget som GTBoard mm har lagt ut om man vill se hur det ser ut!
Retur sker på väg bredvid flygfältet så det inte blir onödiga väntetider.

https://maps.google.se/maps?q=bj%C3%B6r … CEwQ_AUoAg

Vids!
http://www.garaget.org/video/122739
maid på gorg TEAM AUTOTECH SWEDEN

MVH//salle TEAM AUTOTECH SWEDEN





lavemangkillen skrev:
okej tänkte höra mig för efter som dom oftas är löjligt hårda med jludnivåer på banor osv.
Efter som min låter förjävla mycke så kan de vara bra att veta så man inte blir nekad att köra pga en sån skit sak:rolleyes:

Senast redigerat av salle1 (31 maj 2012)

lavemangkillen
31 maj 2012 · 441 Inlägg

jaha så de blir bana åka rakt fram:) jag trodde de va med kruvor osv smile de låter kul fast jag har ingen ork i bilen efter 140 sad fast vägen ditt går jäkligt fort:)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
salle1 AUTOTECH
31 maj 2012 · 762 Inlägg

RS bana går väl!


lavemangkillen skrev:
jaha så de blir bana åka rakt fram:) jag trodde de va med kruvor osv smile de låter kul fast jag har ingen ork i bilen efter 140 sad fast vägen ditt går jäkligt fort:)

lavemangkillen
31 maj 2012 · 441 Inlägg

sant fast har en känsla av att folk vill gasa ur sina bilar ordentligt jag får se hur jag gör har jag den nya lådan är de absolut ingen ide då hehe. men de hade såklart varigt roligt att dra ditt smile

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Najs
31 maj 2012 ·

30 juni är det även Realcar summer meet i katrineholm. (gamla vingåkra träffen) så det va ju lite synd att man inte kan komma och gasa ur Rx,en lite granna sad

mr-gsr
31 maj 2012 · 43 Inlägg

salle1 skrev:
RS bana går väl!


lavemangkillen skrev:
jaha så de blir bana åka rakt fram:) jag trodde de va med kruvor osv smile de låter kul fast jag har ingen ork i bilen efter 140 sad fast vägen ditt går jäkligt fort:)

Vi kommer att göra en bana genom att andvända all vägar inne på området så att det blir som en rundbana
med många olika kuror så inte bara rakt fram

Volvo 854 T "Gsr Edition" (1994)
Dirtymike
31 maj 2012 · 1 532 Inlägg

mr-gsr skrev:

salle1 skrev:
RS bana går väl!


lavemangkillen skrev:
jaha så de blir bana åka rakt fram:) jag trodde de va med kruvor osv smile de låter kul fast jag har ingen ork i bilen efter 140 sad fast vägen ditt går jäkligt fort:)

Vi kommer att göra en bana genom att andvända all vägar inne på området så att det blir som en rundbana
med många olika kuror så inte bara rakt fram

Riktigt kul i änden på rakan me lite taxi banor som går kors o tvärs smile Varit inne där ett antal ggn o nöjes åkt tills dom sabba alla skogsvägar.

Jeep J20 (1978)
Rupesh_87
31 maj 2012 · 85 Inlägg

detta låter väldigt intressant och kul.. men undrar bara är detta som en racingbana eller kommer de bli bana med koner och rakt fram?

Kör En BMW Så Har Du Inte Kört I Onödan...
BMW 320 E46 M-Sport "SilverShadow" (2002)
mr-gsr
31 maj 2012 · 43 Inlägg

Rupesh_87 skrev:
detta låter väldigt intressant och kul.. men undrar bara är detta som en racingbana eller kommer de bli bana med koner och rakt fram?

detta är ett flyfält men vi kommer göra så att det blir en slinga med många kurvor men även lite rakor så det ska bli så likt en bana som möjligt...Vi hade gärna hyrt en vanlig bana men det va ju inte direkt skit billigt mvh

Volvo 854 T "Gsr Edition" (1994)
mr-gsr
31 maj 2012 · 43 Inlägg

Rupesh_87 skrev:
detta låter väldigt intressant och kul.. men undrar bara är detta som en racingbana eller kommer de bli bana med koner och rakt fram?

http://www.bjorkvikring.se/banan.asp

Volvo 854 T "Gsr Edition" (1994)
lavemangkillen
31 maj 2012 · 441 Inlägg

de låter skit bra ska se om man kan spara ihop och åka dit smile

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang