Angående: BUGRUN 8-9-10 juni intresse koll av caravan från Brändåsen

aero85
5 juni 2012 · 621 Inlägg

samma härsmile när ska jag komma till dig Dalle??

GT_jimmy
6 juni 2012 · 22 Inlägg

Måste tyvärr avsäga mig  platsen i karavanen pga privata skäl men hoppas på nästa år i stället. så plats 7 är ledig.
1. aero85
2. bad-reaper
3. jjempa
4. Lillp
5. Cott
6.bluehill
7.Ledig
8._Dalle_
9.SqualleD
10.BUBBBLA
11.Falcon
12. KOnganTT
13.Nicklas_91
14.Eazt
15.TommyNeverDie
16.westergren___
17.Zelle_87
18.volvo240

Alfa Romeo 75 ts "Lilla Al fadji" (1988)
zelle_87
6 juni 2012 · 8 Inlägg

1. aero85
2. bad-reaper
3. jjempa
4. Lillp
5. Cott
6.bluehill
7.Ledig
8._Dalle_
9.SqualleD
10.BUBBBLA
11.Falcon
12. KOnganTT
13.Nicklas_91
14.Eazt
15.TommyNeverDie
16.westergren___
17.volvo240

aero85
7 juni 2012 · 621 Inlägg

GT_jimmy skrev:
Måste tyvärr avsäga mig  platsen i karavanen pga privata skäl men hoppas på nästa år i stället. så plats 7 är ledig.
1. aero85
2. bad-reaper
3. jjempa
4. Lillp
5. Cott
6.bluehill
7.Ledig
8._Dalle_
9.SqualleD
10.BUBBBLA
11.Falcon
12. KOnganTT
13.Nicklas_91
14.Eazt
15.TommyNeverDie
16.westergren___
17.Zelle_87
18.volvo240

va nu då pimp jim är du rädd för rengnet??

Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
7 juni 2012 · 311 Inlägg

aero85 skrev:

Alpenretter skrev:
Vem vet, kanske dyker jag upp på Brändåsen med Corven... smile

corven??

Chevrolet CorVWairen aja ASVw-66 tongue

(Vw-roden är ju under renovering (F1-Rod --> FeniX) efter olyckan på E20 29april och amfibiebubblan HumVWeen är inte bessad än.)

aero85
7 juni 2012 · 621 Inlägg

Alpenretter skrev:

aero85 skrev:

Alpenretter skrev:
Vem vet, kanske dyker jag upp på Brändåsen med Corven... smile

corven??

Chevrolet CorVWairen aja ASVw-66 tongue

(Vw-roden är ju under renovering (F1-Rod --> FeniX) efter olyckan på E20 29april och amfibiebubblan HumVWeen är inte bessad än.)

det ska bli kul att se=) jasså vad va det som hände?? blev det mycket skader?? tycker du har lite dåligt med bilder på din sida=)

Senast redigerat av aero85 (7 juni 2012)

Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
7 juni 2012 · 311 Inlägg

aero85 skrev:

Alpenretter skrev:

aero85 skrev:
corven??

Chevrolet CorVWairen aja ASVw-66 tongue

(Vw-roden är ju under renovering (F1-Rod --> FeniX) efter olyckan på E20 29april och amfibiebubblan HumVWeen är inte bessad än.)

det ska bli kul att se=) jasså vad va det som hände?? blev det mycket skader?? tycker du har lite dåligt med bilder på din sida=)

Bakändan helt mosad efter att bakhjulet lossnade och fastnade i hjulhuset,
skakningar av att hjulet låg och boxades i hjulhuset fick tom emblem på huven och luftfiltret att lossna hmm

Hoppas få bilen lackad och helt ombyggd ( "Steampunk / Art-Deco" stuk) till PowerMeet i juli smile

Garaget kommer inte att få cred för mina showbyggen pga en dispyt mellan mig och garagets ägare ang "fria ordet" i bloggarna, dvs censuren dom införde för ngr år sedan mad

Finns en länk på min gorg.sida till www.gatbilar.se där mina bilar/byggen finns inkl byggtråd.

aero85
7 juni 2012 · 621 Inlägg

Alpenretter skrev:

aero85 skrev:

Alpenretter skrev:

Chevrolet CorVWairen aja ASVw-66 tongue

(Vw-roden är ju under renovering (F1-Rod --> FeniX) efter olyckan på E20 29april och amfibiebubblan HumVWeen är inte bessad än.)

det ska bli kul att se=) jasså vad va det som hände?? blev det mycket skader?? tycker du har lite dåligt med bilder på din sida=)

Bakändan helt mosad efter att bakhjulet lossnade och fastnade i hjulhuset,
skakningar av att hjulet låg och boxades i hjulhuset fick tom emblem på huven och luftfiltret att lossna hmm

Hoppas få bilen lackad och helt ombyggd ( "Steampunk / Art-Deco" stuk) till PowerMeet i juli smile

Garaget kommer inte att få cred för mina showbyggen pga en dispyt mellan mig och garagets ägare ang "fria ordet" i bloggarna, dvs censuren dom införde för ngr år sedan mad

Finns en länk på min gorg.sida till www.gatbilar.se där mina bilar/byggen finns inkl byggtråd.

riktigt fränt buggyn blir=) vad hände med orginal motorn i corveren??

Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
7 juni 2012 · 311 Inlägg

aero85 skrev:

Alpenretter skrev:

aero85 skrev:

det ska bli kul att se=) jasså vad va det som hände?? blev det mycket skader?? tycker du har lite dåligt med bilder på din sida=)

Bakändan helt mosad efter att bakhjulet lossnade och fastnade i hjulhuset,
skakningar av att hjulet låg och boxades i hjulhuset fick tom emblem på huven och luftfiltret att lossna hmm

Hoppas få bilen lackad och helt ombyggd ( "Steampunk / Art-Deco" stuk) till PowerMeet i juli smile

Garaget kommer inte att få cred för mina showbyggen pga en dispyt mellan mig och garagets ägare ang "fria ordet" i bloggarna, dvs censuren dom införde för ngr år sedan mad

Finns en länk på min gorg.sida till www.gatbilar.se där mina bilar/byggen finns inkl byggtråd.

riktigt fränt buggyn blir=) vad hände med orginal motorn i corveren??

Corvairmotorn böt jag rakt av mot en Beach Buggy som efter ett tag förvandlats till HumVWeen,
motorn från byggyn hamnade direkt i Corvairen och efter det köpte jag en lös motor till HumVWeen av Bad-Reaper...

Cott
8 juni 2012 · 41 Inlägg

Ses snart!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang