Volvo guard 2 volvo 940 classic, vad behövs?

_945classic_
26 juni 2012 ·

Hej är så att jag ska plocka larmet på en kompis 940 ltt 96a och sätta i min classic. Vad ska jag ta för att det ska bli komplett och vart sitter de sakerna isåfall? :-)

turbodeath
26 juni 2012 · 2 452 Inlägg

du behöver tuta,kablaget ska vara fördraget i din bil samnt i hans,en larmdosa kan behövas....

döden kommer tillbaka
_945classic_
26 juni 2012 ·

turbodeath skrev:
du behöver tuta,kablaget ska vara fördraget i din bil samnt i hans,en larmdosa kan behövas....

Ja larmdosa o tuta fattar jag ju själv. Men ska jag inte ha nån enhet som sitter bakom handskfacket? Jag var mera ute eftwr en utförligare beskrivning men tack ändå :-)

Vita_Vargen
26 juni 2012 · 1 281 Inlägg

Du måste väll ha alla "sensorer" typ glaskross osv. Kan dom inte alla tyvärr, men finns ju någon som sitter och känner av ifall huven öppnas t.ex.

turbodeath
26 juni 2012 · 2 452 Inlägg

jo du skall ha larmrelät med men det trodde jag du förstog själv då du vet att den ska vara bakom handsfacket

döden kommer tillbaka
_945classic_
26 juni 2012 ·

Vita_Vargen skrev:
Du måste väll ha alla "sensorer" typ glaskross osv. Kan dom inte alla tyvärr, men finns ju någon som sitter och känner av ifall huven öppnas t.ex.

.
Jo är lite de jag funderar på vart de sitter. Hm bara att börja leta hahahaha

_945classic_
26 juni 2012 ·

turbodeath skrev:
jo du skall ha larmrelät med men det trodde jag du förstog själv då du vet att den ska vara bakom handsfacket

jo men tyckte ändå ditt svar hade luckor och är man osäker redan innan blir man osäkrare ;-)

ASandberg
29 juni 2012 · 8 Inlägg

vad är detta för nymodigheter du skaffar dig ! smile

_945classic_
30 juni 2012 ·

ASandberg skrev:
vad är detta för nymodigheter du skaffar dig ! smile

Vi har en donatorbil som vi ska plocka av :-P måste ju göra den modern :-P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang