2573
Sök

Söker en bilsterio med litet ljup på?

39 Inlägg
17 april 2012
Trådstartare
tjosan har är på jakt efter en billig bilsterio utan cd med ett litet ljup på standard är det 16cm.jag hittade en som hete MANTA RS4500 dom var det extremt litet ljup på  men tyvär går den int få tag på i dag.finns det nått annat märke som ha nått litet ljup på??

MVH/Henrik

min labrador Sebb min bästa garagekompis

51 Inlägg
17 april 2012
Tjena!
Jag hittade och köpte en på netonet i fjol. Den kostade runt 500 och hade ingen cd, den var smidig som fan. Mp3 och kortläsare fanns det dock. Djupet var lite mer en halva vad en normal cd är.
mvh Joacim

39 Inlägg
17 april 2012
Trådstartare
tackar för tippset ka kolla med dom om dom har nån kvar:)

51 Inlägg
17 april 2012
Jag tror det var den här http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 8591.4686/
Men är inte 100% då inga mått är utsatta.
Mvh

16 197 Inlägg
17 april 2012
dock är dom riktigt skräp.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

244 Inlägg
17 april 2012
Net on net sålde en denver för ett tag sen som e exakt som du beskriver jvae87, Kan också vara den du menade tongue

Akta dig för män i vita rockar Mvh//Flakis

51 Inlägg
17 april 2012
Ja det kanske va en denver. Den funkade fint för endamålet bullrig traktor i skogen haha smile

39 Inlägg
17 april 2012
Trådstartare
okej ska ringa dom.jag är inte direkt kräsen jag ha haft samma skiva i vinter bilen typ 2 år nu frun börga klaga nu tongue.jag måste ha en sånn kort om man ska få in sterion riktigt i asconan

198 Inlägg
18 april 2012
Lill_Torsten skrev:
okej ska ringa dom.jag är inte direkt kräsen jag ha haft samma skiva i vinter bilen typ 2 år nu frun börga klaga nu tongue.jag måste ha en sånn kort om man ska få in sterion riktigt i asconan

Om det inte löser sig med spelaren från NetonNet så finns det några spelare från Caliber som mäter 85-100mm

RMD266 är den populäraste modellen, sök på prisjakt eller kolla återförsäljare på www.12v.se

Nu finns Alpine på Facebook!
www.facebook.com/AlpineSweden

39 Inlägg
18 april 2012
Trådstartare
okej den var riktigt litet djup på

244 Inlägg
18 april 2012
Då får man vika skivorna på mitten för att kunna få in dom wink HAHA

Akta dig för män i vita rockar Mvh//Flakis

39 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
ja fan då kan man jhu till och med knöla in en lp skiva med tongue

39 Inlägg
3 juli 2012
Trådstartare
kanon sterio har hadd den ett tag nu och är kanon nöjd för den prislappen.ha beställt 2 till nu så man ha en i reserv och en i röden vad får man för det priset?????? och det bästa att den bottna riktigt och sitter som ett smäck och platts finns över smile
Senast redigerat av Lill_Torsten (3 juli 2012)

Sök