6461
Sök

2st Zachry BX-P12 på ett Magnat RX MONO kommer det funka bra?

148 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
Hej...

Börjar blir dags att välja vilka basar man ska satsa på så man vet ungefär hur mycket pengar som kommer gå åt... Så tänkte bara kolla vad ni tror om 2st Zachry BX-P12 på ett Magnat RX MONO... Och ni som inte tycker det verkar bra ge förslag på basar i 1000-1500kr klassen som passar bra med ett Magnat RX MONO... Gas och MDS går bort.. vet att Zachry oxå är budget men tror basen jag kollat på ska funka ganska bra...

21 761 Inlägg
4 mars 2007
De basarna kan spela högt, det har jag sett i flera trådar på andra forum. Inte någon HIFI-bas direkt, men däremot högt.

148 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
Okej.. har läst dom andra trådarna men har fortfarande inte fått nån större klarhet över hur dom spelar... och därför tänkte jag att man kanske kunde få mer konkreta svar om man hade valt slutsteg redan.. tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 mars 2007
har själv 2st sånna basar på ett mono block som ligger på 1000watt RMS och det är ett jävla trycka kan jag lova men då de gäller ljudkvalitet så skulle jag vilja ha nått bättre därför ska jag köpa nya basar.. men som sagt de går att spela högt och man får ett jävla trycka med dom smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök