Göra innan man tar livet av sig???

Tore Student
8 mars 2007 · 232 Inlägg

Jag har tänkt på det drä om man skulle ta livet av sig, skulle man då vara så tråkig så man bara gjrode det???

Jag menar om man änså ska dö så kan man ju göra något radikalt innan. som att gå och sno en ferarri, råna en affär, elda ned någontign. man kan ju endå inte bli straffad när man är död. så nu till frågan vad skulel ni göra?

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
Machin Fartmissbrukare
8 mars 2007 · 1 302 Inlägg

är inte så egoistisk att jag skulle ta livet av mig...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
good_year
8 mars 2007 · 755 Inlägg

skulle inte heller ta livet av mig..

spunk_totte VD / SPRINGPOJK
8 mars 2007 · 605 Inlägg

Inte jag heller!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
good_year
8 mars 2007 · 755 Inlägg

bara dumt att komma på tanken..

__Marcus Whitetrash
8 mars 2007 · 589 Inlägg

inte jag heller. men prova det där ändå, se vad som händer?

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 mars 2007 · 5 753 Inlägg

nu var väll inte frågan att ni skulle ta livet av er.. utan frågan var OM ni skulle ta livet av er... själv vet jag inte vad jag skulle göra tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
WeDo
8 mars 2007 · 3 390 Inlägg

hahaha... varför är det så på Garaget att inga kan svara på frågor i forumen ?? Han frågade vad ni skulle göra innan ni tog livet av er OM ni skulle göra det... men alla svara bara "jag skulle aldrig göra det"....

Jag skulle nog fan ta en gammel bil och köra folkrace i byn... Kanske med någon annan som var i samma sits som mig ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
8 mars 2007 · 3 390 Inlägg

_Glenne_ skrev:
nu var väll inte frågan att ni skulle ta livet av er.. utan frågan var OM ni skulle ta livet av er... själv vet jag inte vad jag skulle göra tongue

heh... varför skrev vi nästan samma svar exakt samtidigt smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Gräsberg
8 mars 2007 · 1 002 Inlägg

WeDo skrev:
hahaha... varför är det så på Garaget att inga kan svara på frågor i forumen ?? Han frågade vad ni skulle göra innan ni tog livet av er OM ni skulle göra det... men alla svara bara "jag skulle aldrig göra det"....

Jag skulle nog fan ta en gammel bil och köra folkrace i byn... Kanske med någon annan som var i samma sits som mig ?

bränna runt i staden med en folkracebil, jag hänger på big_smile dock har ja båge i den ja äger lite fusk kanske?:s

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
TobLju Fartglad
8 mars 2007 · 336 Inlägg

Kul tanke. tongue

Men jag kan omformulera din fråga, vad skulle jag göra om jag kände att jag inte hade ngt att förlora _alls_?


Jag skulle nog råna en bank och flytta utomlands... Om jag kom undan med det så är det ju bara att glassa! cool

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
Germax
8 mars 2007 · 12 086 Inlägg

Jag hade lånat massa pengar och gjort en reklamfilm (typ självbiograf) om mig själv som jag sedan hade sänt i nationell tv i en vecka lr nått! smile

Aj3 Kanotist
8 mars 2007 · 58 Inlägg

Säga åt alla idioter som man känner att dom är ena otrevliga idioter, säga åt alla underbara typer man känner att dom är fantastiska, ringa till min f.d. flickvän och säga att hon och min bästa vän (dom är förlovade idag...) kan fara åt helvete samt skadskjuta min professor i matematik.. tongue

Senast redigerat av Aj3 (8 mars 2007)

Hastighetsskyltar är rekommendationer
good_year
8 mars 2007 · 755 Inlägg

hahaha

beemern .......
8 mars 2007 · 2 655 Inlägg

då skulle ja dö me mitt intresse, ta me mej bilen i graven. köra typ 200 rätt in i berget eller nå. XD haha ne int ska man ta livet av sej tongue...

Sushikocken Sleeper
8 mars 2007 · 3 084 Inlägg

vill man inte vare egoist bli martyr ^^,

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
chrizz Administratör
8 mars 2007 · 11 790 Inlägg

Inte helt lämplig tråd det här.

Låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang